Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soitteletko/ viestitteletkö miehesi kanssa työpäivän aikana?

Vierailija
15.12.2011 |

Minä en ole koskaan soitellut tai viestitellyt miehelle töihin ellei ole oikeasti tärkeää asiaa eikä mies varsinkaan soittele minulle töistä. Ei kuulemma ennätä työaikaan setviä kotiasioita.

Omalla työpaikalla olen kiinnittänyt huomiota, että monet soittelee miehelleen milloin mistäkin asiasta, saitko lääkäriajan, otatko kaupasta maitoa, laita lapsille se ja se puku jne jne. Ja monta kertaa päivässä.

Eikö noita asioita ennättäisi selvittää kotona?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä olen kotona ja mies soittaa päivän aikana yleensä kerran. Joskus voi olla, etten ehdi vastaamaan, eikä hän ehdi kun soitan takaisin, mutta joka päivä ainakin yritetään. Mies soittaa yleensä silloin, kun lähtee ajelemaan kotiinpäin ja kertoo monelta suunnilleen on kotona. Tekee reissutyötä ja matka kotiin ei siis ole joka päivä sama. Ihan kiva tapa.

Vierailija
2/14 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla sellainen työ, ettei aina voi vastata. Työajat vaihtelevat, joten juurikin ilmoitellaan, milloi tullaan ja kumpi käy kaupassa ja tekee ruuan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä joo, eletään "kahden asunnon loukussa" eli eri kaupungeissa ja nähdään epäsäännöllisesti. Turhan päiten siis ei länkytellä, mutta yleensä ainakin aamusta soitetaan huomenet, ja jos jotain oikeeta asiaa tulee päivän mittaan mieleen.

Vierailija
4/14 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja soitetaan, jos on asiaa.

Usein on jotain yhteisten asioiden hoitoon liittyvää asiaa tai sitä, kumpi hakee lapsen ja kumpi käy kaupassa jne. Ja tekstiviesteillä infotaan toisiamme vaikka siitä, mitä pankista vastattiin siihen sotkuun, josta eilen illalla juteltiin tai mitä kuuluu sairaalaan joutuneelle mummolle tai että sovin meidän menevän la johonkin kylään tai että sain palkankorotuksen tms.

Vierailija
5/14 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstarin. mies istuu niin usein kokouksissa, ettei ole tavattavissa kuitenkaan.

Vierailija
6/14 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaa työajalla eikä sen ulkopuolella.

Vierailija
7/14 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kerran viikossa yleensä on sellasta asiaa mitä tiedotan tekstiviestillä.

Aikataulut muuttuu / olen tilanut jotain tavaraa, joka ttoimitusaika ei sovi minulle mutta sopinee miehelle olla kotona / olen käynyt hoitamassa yhteisiä tai miehen asioita ja homma ei mennyt putkeen.

1 kerran olen SOITTANUT miehelleni töihin tämän 12v aikana. Pk:sta soittivat minulle, että lapsi on sairastunut. Omissa töissä oli kiire ja piti sitten miehen kanssa sopia kumman työ joustaa.

OT:Pomo oli aika tyytyväinen, kun pystyin heti sanomaan, että mies lähtee tänään, minä olen kotona huomenna ja ilmoittelen sitten siitä ylihuomisesta.

En mä kanssa tajua niitä kun soittelee pari kertaa päivässä, kysyäkseen miten menee. Tekstarin pitäis riittää?

Vierailija
8/14 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ainakin joka ikinen päivä laittaa 1-2 viestiä tai toisinaan soittaa. Ei ne kysymykset ole sen kummempia, kuin että joko ootte syöny ja nukahtiko lapset hyvin päikkäreille tai sit jotain asiaa, mitä tulee vaan mieleen... Haluaa varmaan osoittaa, että ajattelee minua.

Oon mäkin tänään soittanut miehelle, ja kysynyt joulukorttia varten yhtä osoitetta. Joskus laitan sähköpostiakin huvikseni.

Töissä ollessani meidän työhuoneemme ovat n. 10 metrin päässä toisistaan, ja siltikin laitetaan välillä s-postia tai soitetaan :)

Vierailija
9/14 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies varsinkin soittaa välillä ilman asiaakin

Vierailija
10/14 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monta viestiä ja saatetaan vielä soitellakin. Molemmilla on sellanen työ että pystytään siihen.

Kotona ei välttämättä ole niinkään aiksa viikolla setviä asioita joten viestissä ne on helppo sopia ja selvittää.

Vierailija
11/14 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstaillaan montakin viestiä päivässä, ja joskus laitan fb:n kautta viestiä jos on pidempi mutta ei niin kiireinen asia.

Viesteissä ihan arkisia asioita, mutta myös ihan semmosia tykkäämis-ikävöimisviestejä laitetaan. Ja ollaan siis oltu 10 vuotta yhdessä.

Vierailija
12/14 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on illalla ja yöllä töissä, niin soitellaan kyllä ennen nukkumaan menoa ja jutellaan ja toivotellaan hyvät yöt.

Vierailija
13/14 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies siis töissä, minä kotona. lisäksi meillä on gmailin chatti auki koko ajan, että voi sitä kautta jutella niitä näitä.

Vierailija
14/14 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä yli 20v ja pieni kipinä pitää suhdetta yllä näinkin kauan.

Meidän viestit ei siis ole mitään asia viestejä ja seksiä ja romantiikkaa.