Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamu-TV A-L Härkönen, mikä huosta-asiantuntija se on?

Vierailija
15.12.2011 |

Toimittajat kyselevät kieli pitkällä kirjailijalta asioita, joihin sillä ei ole asiantuntemusta.

Anna-leenalta kysellään hyvästä äitiydestä, vaikka se on valtakunnan virallisena skitsoilijana viimeinen ihminen siitä puhumaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että keräsi usean vuoden ajan materiaalia uusinta kirjaansa varten. Joten eiköhän tuona aikana jotain asiantuntemusta kerry.

Minusta Anna-Leena on virkistävän rehellinen ja uskomattoman rohkea. On varmasti saanut oman osansa kuraa niskaansa juurikin rehellisyytensä takia.

Vierailija
2/5 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjasta piti kysellä, kyselivät asioita, joihin vastaamiseen tarvittaisiin sosiaalityöntekijän pätevyys ja sitähän ei kirjailijalla ole, ei vaikka olisi 10 vuotta tekemisissä asian kanssa. Kirjailija kun ei pääse "aitoihin" tilanteisiin käsiksi, toivottavasti ei ainakaan, koska siinä rikotaan vaitiolovelvollisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tilaustyö" Pelastakaa lapset ry:ltä. Kirjailija jättää tietoisesti toisen osapuolen näkökulman pois, koska se ei palvele maksajan tarkoitusta.

PELA:n huora on tämä kirjailija.

Vierailija
4/5 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää hänen hysteerisyydestään ja puusilmäisyydestään. Neurootikko.

Vierailija
5/5 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun sossumyllytyksessä ollut ja mielenterveytensä siinä menettänyt. Paitsi vanhemmat rikkoin niin nyt minulla on 10 ja 11 vuotiaat mielenterveysongelmaiset lapset. Olisivat silloin lopettaneet kun lapset pyysi, että jättäkää meidän perhe rauhaan. Vieläkin ne ihmettelee mitä pahaa ne oli tehneet kun joutuivat sijoitukseen. Selitä siinä, että teissä ei ole mitään vikaa. Sossujen mielestä vain olitte vaarassa. Ei siinä silloin auttaneet lääkäreiden todistukset ja terapeuttien vetoomukset että tässä perheessä ei ole mitään vikaa. Ei opiskelija sossulla oli ihan omat kuviot. Ei edes lapsia tavannnut kun jo puhui pakkohuostaanotosta. Tää huostailu ja sossujen mielivalta on mennyt suomessa ihan valvomattomaksi ja osaksi ihan puhtaaksi huostabisnekseksi.