5päivää menkat myöhäs, eikös testin pitäs näyttää
Jo mahdollinen raskaus? Eilen tein testin ja negaa näytti, siltikään ei oo menkat alkanut vielä... Onkoha kierto jotenkin sekasin, vai miten näin....onko kellään näyttänyt testi positiivista vasta tosi myöhään?
Kommentit (13)
No sitten vielä toivoa on, tein jotain netistä tilaamiani halpis testejä, jospa teen uudestaan viikonloppuna jos ei ole menkat alkaneet, sillon ainakin ois yli viikon jo myöhässä.
Jännä kun niis testei lukee kuitenkin et voi tehdä jo ekana päivänä kun menkkoja ei kuulu. Näkyykö todella jo monella silloin...
Ap
ja tein viime viikon torstaina illalla testin,oli nega..varmistin viä perjantaiaamuna erimerkkisellä testillä ja se oli positiivinen :) perään tein viä yhden positiivisen varmistaakseni :) ja nyt olen 5+5 viikolla :)
Mulla kävi niin yhdessä kierrossa että oli kaksi! ovista yhden kierron aikana, toinen oli ihan loppukierrosta!!! Ja siitä tulin raskaaksi :) Joo, mulla on kyllä herkät testit näyttäneet jo ennen kierron loppua jos on tärpännyt. Oli joku Acon-merkkinen tai jotain... Mutta muut testit vasta päivien päästä...
tein silloin kolmannen testin, joka siis näytti plussaa. Apteekista hain ihan niitä halvimpia testejä, liekö vika niissä vai missä...
Nyt rv38+2 :)))
tein jonkun p-kirjaimella alkavan testin torstaina minkä piti olla erittäin herkkä,ja paskat :D perjantaina tein clearbluella ja oli pos.:)
Itselläni kesti siis hieman reilu kaksi viikkoa, että raskaustesti näytti plussaa. Tein kahden viikon ajan lähes päivittäin apteekin testejä, viimeinen tesit oli sitten jokin prisman halpismalli (paketissa oli 2 kpl) kun se plussa pärähti :)
Ekan ultran jälkeen siirtyi sitten tuo laskettu aikakin kaksi viikkoa eteenpäin, eli ollut ilmeisesti tosi myöhäinen ovis...
nyt 15+6 :)
eka raskaudessa alkoi tuhruvuoto ihan silloin ku menkkojen olisi pitänyt alkaa. (aivan säännöllinen kierto)
Tuhrua kesti jotain 10 päivää, ja vasta niillä main sain positiivisen tuloksen testistä. En testannut joka päivä, vaan muutaman välein, eli tuossa vaiheessa tosiaan näytti negaa.
Sä siis toivot olevasi raskaana. No ehkä sä jännäät niin paljon, että menkat siksi myöhässä.. Mutta tosiaan, väärä nega mun kokemuksella on hyvinkin mahdollinen.
Siis hienoa olisi jos raskaana olisin, ei haittaa jos en olisi vielä mutta toisaalta aivan ihanaa olisi jos oisin. Nuorin vasta 8kk ja sais ainakin sitten pienen ikäeron:)
Alavatsaa vihlonut muutaman päivän, ja valkovuota on koko ajan,muita oireita ei ole. En uskalla joka päivä testailla ettei pety, jos odotan suosiolla sen muutaman päivän vielä.
Ap
Hienoa että on muitakin mattimyöhäsiä!
Jos on,niin kyllä pitäisi jo plussan näkyä.
Ehkä ne menkat ovat myöhässä stressin tms takia?
Ei välttämät säännöllinen kierto, vasta kahdet menkat tullut imetyksen loppumisen jälkeen ja silloin kierto tuon 28 päivää ,mutta voihan tietty olla hormoonitoiminta sekasinkin vielä.alkais nyt tai sitten tulis plussa niin sais jotain tolkkua tähän.
Muistan kyllä ed. Kerran ettei mulle kyllä plussaa tullu heti vaikka testeis lukee et heti pitäs näyttää kun ei menkat ala niin aina mul muutaman päivä mennyt.
Ap
Se virtsan hCG-pitoisuus nousee kaikilla naisilla eritavalla, että ei kannata vielä huolestua. Ja myös testien herkkyyesä on eroja! :) Vasta sitteku menkat on 2vk myöhäsä ja testi näyttää vieläki negaa niin sitte varaa lääkäriin aika verikokeita varten :)
Mutta voihan myös olla että kierto on sekasin...
On aina ollut epäsäännöllinen kierto ja toisen lapsen hakkiminen oli haaveissa 4 vuotta.Aloitimme heti ekan jälkeen tekemään toista lasta.
No meni vuosi ja menkat tuli suht ok ajallaan,meni toinenkin vuosi ja sitten jo alkoilla kierrossa pitkiäkin välejä ja et vieläkään kakkosta kuulunut.Minä tyttö menin lääkäriin ja sain hormoonit että saadaan kierto kohtilleen.No sainhan mä menkat ja kellon tarkkuudella,mutta kas sitten huomattiin että mulla ei tule ovulaatiota tai tulee mutta munasoluja kehittyi monta kerrallaan mutta yksikään ei kypsynyt ns sukukypsäksi ja sain sitten uudet hormoonit siihen.söin erinäisiä hormooneja vuoden verran ja ravasin kerran kuussa ultrassa kattomassa niitä munasoluja ja testailin ovistesteillä itteäni hulluna.Mitään ei tapahtunut!
Luovutin totaalisesti ja sanoin miehelle että meille on nyt suotu tämä yksi ja ollaan siihen tyytyväisiä,mä en enää jaksa hormooni hikoiluja ym muita hässäköitä.
Menkat tuli miten tuli ja varmuuden vuoksi testailin raskaustestillä itseäni silloin tällöin testit näytti negaa aina.
No sitten tuli aika että menkkoja ei näkynyt kolmeen kuukauteen (Tällä välillä testasin ainakin 5 kertaa) ja mua väsytti ja väsytti ajattelin sen johtuvan työstä.No kuitenkin vaikka olin 2 vkoa aikasemmin tehnyt raskaustestin joka näytti negaa tein uuden testin ja kas plussaa näytti.No heti seuraavana arkena sitten menin neuvolaan ja kerroin tilanteeni.Neuvola täti sitten sanoi että meehän tohon pöydälle niin kuunnellaan jos vaikka sydänäänet kuuluisi.
Mä väitin vastaan ettei voi kuulua kun testi pari vkoa aikasemmin näytti negaa.
No kyllähän ne äänet sieltä kuului ja sain lähetteen ultraan jo samalle viikolle ja kas rv oli ultran mukaan 12+3.
Ja mä en tehnyt mitään halppis testejä vaan näit clearblu testejä
35. kiertopäivänä tein vielä negatiivisen testin ja sitten kp 37 plussan.
Neljännestä kierrosta pillereiden jälkeen tärppäs, joten ei kierron säännöllisyydestä voinut oikein sanoa mitään.
Ultran jälkeen kun sain lasketun ajan, ja siitä laski hedelmöitysajankohdan, niin se oli suurinpiirtein niin, että kierto olisi ollut vain tuon 26 päivää.