Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä löytynyt meidän kaupungista minulle 85 kg naiselle villatakkia,

Vierailija
14.12.2011 |

kävin 10 liikkeessä, ei mitään sopivaa ja mieleistä .

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 kiloa niin johan löytyy jos jonkinlaista takkia. Eiku niin, sehän on tarjonnasta kiinni eikä siitä, että vaatteet ei mahdu päälle!

Vierailija
2/10 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupungista löytyy vaikka 125-kiloiselle ja vaikka 10 villatakkia.

Suosittelen ostamaan netistä. Tai tee reissu pari kertaa vuodessa johonkin isompaan paikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaatteita vaikka kelle jakaa, mutta olisin halunnut uuden.

Vierailija
4/10 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa myytävinä olevista vaatteista on joillekin laudoille, muodottomille ja rinnattomille kuikeloille suunniteltuja.

Esim. siskoni on todella laiha ja siro rakenteeltaan. Kokoa XS. Mutta monissa myymälöissä, vaikkapa Zarassa, hänen täytyy ostaa koko L. Ja usein malli on sellainen, ettei se mene hänen B-kupin rintojensa kohdaltakaan kiinni.

Miksei samaa vaatetta voisi tehdä eri malleissa?

Tsekkaa Gerry Weberin vaatekokoelma. Niistä löytyy vaihtoehtoja kaikenkokoisille, eikä kaikki ole niin tätivaatteita, kuin voisi luulla.

Vierailija
5/10 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teinipoika kans oikea laiheliini jopa nuoreksi pojaksi, silti t-paidat ostaa jopa koossa L, kun muuten ihan liian tiukkoja. Kuka näitä vaatteita oikein osta???

Vierailija
6/10 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot 150 ja painat 85 niin voi olla vaikeaa, kai... Kyllä minä olen löytänyt aina vaatteita vaikka 80-90 olen nyt pitkään painanutkin.

Vierailija
7/10 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gerry Weberin takeista

mutta niissä on kumman lyhyet hihat

Vierailija
8/10 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko sä joku 150cm vai?

Vierailija
9/10 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme rättejä, luultavasti käskisivät SPR:n kirppikseltäkin viedä rätit roskiin, jos kaupoista suoraan niitä kirppikselle kantaisi. Joko niitä tekee 3v jossain Pakistanin sluummeissa vai miksi ne on niin kertakaikkiaan roskaa?

Vierailija
10/10 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein yhden virheostoksen äskettäin, ostin neuleen joka menee liiaksi vatsamakkaraa myöten. Vaikka olen siis täysin normaalipainoinen. Jouduin ostamaan korseletin lättänöimään sen vatsamakkaran, että pystyn edes käyttämään sitä neuletta, ja korseletti oli kalliimpi kuin se neule:-). Etevää, mutta ei se mitään, koska onhan sille alusvaatteelle tietysti muutakin käyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi