Missä vaiheessa soveliasta eron jälkeen
on alkaa tapailla uutta miestä?
Onko joku aika? Asumuserossa vai vasta kun eropapru on kourassa?
Onko arvon naisilla tähän joku mielipide?
Kommentit (6)
hyvissä ajoin ennen eroa kannattaa tälläiset asiat hoitaa kuntoon. Sitten voi näppärästi muuttaa suoraan uuden luo ilman turhia välivaiheita. Ja eropaperithan on vain muodollisuus.
että suurimmalla osalla on mies pettänyt ja jättänyt.
Mulla ei ole sellainen kuvio, mutta ero ollut selvä jo vuosia ennen lopullista lähtöä.
Tuntuu, että ei ole minkäänlaista tarvetta ainakaan tehdä jotain erosurutyötä. Sitä tein jo yhdessä ollessa.
Mietin vain, että olen tavannut mukavan miehen, jonka kanssa voisin viritellä jotain enemmänkin. Teinille en asiasta kyllä aio hiiskuakaan. Lopullinen ero astuu voimaan parin kuukauden päästä.
Ajattelen niin, että minulla on oikeus muihinkin ihmissuhteisiin kuin suhteeseen lapseen. Mutta en halua teinin päätä sekottaa enempää, tuskin äitinsä seksuaalisuus olisi tässä vaiheessa helppoa hyväksyä.
avovaimo entisessä kodissamme jo viikko sen jälkeen kun muutin lasten kanssa sieltä pois. Minä olen ollut kuusi vuotta yksin (ei deittejä, ei seksiä) ja näin meinaan viettää myös loppuelämäni.
Ihan riippumatta mistä syystä se ero on tullut. Jos itsestä tuntuu siltä, että on valmis uuteen suhteeseen tai deittailuun, niin antaa palaa vaan! Vaikka heti eropäätöksen tekemisen jälkeen.
Se on sitten eri asia onko oikeasti valmis uuteen suhteeseen, mutta sehän selviää ajan myötä. Mitään soveliaisuusjuttuja ei mun mielestä tartte miettiä muutoin kuin leskeksi jäätyään.
Minä olen ollut kuusi vuotta yksin (ei deittejä, ei seksiä) ja näin meinaan viettää myös loppuelämäni.
Herää kysymys miksi?
Siinä vaiheessa kun eropäätös on tehty. Eli ollaan varmoja ettei palata yhteen. Itselläni meni muistaakseni viikko.