Kysynpä nyt minäkin mielipidettänne (pettämisasiaa).
Pettääköhän / suunnitteleekohan mieheni pettämistä. Hänellä on naispuolinen työkaveri, johon epäilen intressejä olevan. Kaikki lähti siitä kun mies meni jotenkin oudoksi (hymyili, ei olisi selvästi halunnut hymyillä, mutta ei voinut sitä estääkään) kun kerran juttelimme tästä naisesta, siis ihan jotain ' sivulause' asiaa. Tämän jälkeen olen seurannut miestä ja hän on mm. poistanut kaikki tältä kyseiseltä naiselta tulevat sähköpostit. Tämän tiedän, koska hänellä on jatkuvasti koneella sähköpostit auki (työ on ' 24-7' -luontoista) ja kone antaa aina äänimerkin kun tulee uusia viestejä. Mies on toisinaan pyytäänyt minua esim. lukemaan jonkun viestin ääneen, jos olen ollut lähempänä konetta, mutta viime aikoina ei ole siis enää pyytänyt, ja olen alkanut kiinnittämään huomiota siihen ettei tämän naisen nimeä enää näy postilistassa (joka myös aina näkyy ruudulla). Koskaan en lue posteja jos mieheni ei pyydä, mutta täytyy myöntää että tuon naisen nimen vahtimiseen syyllistyn nykyisin. Toinen asia on se, että nainen varmasti työskentelee vielä samassa työpaikassa, koska hän joskus soittaa miehelleni. Ja aina miehellä sama kiusaantunut hymy. Kysyin häneltä suoraan jokin aika sitten suhteesta, hän kielsi ja jälleen sama ihme reaktio. Periaatteessa mahdollisuuksia pettämiseen miehellä tulee aina työmatkojen yhteydessä. Vai onkohan tämä omaa kuvitelmaani, voihan olla että mies on ymmärtänyt jo aiemmin mitä epäilen ja reagoi siksi tuolla tavoin, vaikka olisi syytönkin. Ahdistavaa, ensimmäistä kertaa elämässäni joudun miettimään tällaisia asioita!