Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä hyvä syy miksei huutismyyjä toimita pakettia vaikka maksu heti:

Vierailija
14.12.2011 |

Pitää hoitaa vauvaa ja auto rikki.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jouduin odottamaan myyjän yhteydenottoa ja postitustakin tosi kauan. Kyselin syytä ja selvisi, että häneltä oli hyvä ystävä kuollut. Kyllä ymmärsin, että huutis-tuotteen postitus ei ollut ihan ekana mielessä.

Vierailija
2/15 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun maksoin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en paketin aina kun seuraavaksi menen postin suuntaan. en aja 20 km viemään sun pakettia ellei tosi arvokkaasta tuotteesta kyse tai jos maksat bensat.

Vierailija
4/15 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaan suorastaan huutonetissä nykyistä hätäilyä. Jos haluaa heti niin ostakaa kaupasta.

Minulla ilmoituksessa jo lukee: Toimitan huudot postiin maksun nähtyäni 1-3 arkipäivän kuluessa.

Ostaja on hyväksynyt tämän jo ennen huutoa, mutta odotas, kun huuto sulkeutuu ja laitat tiedot menemään. Ostaja maksaa huudon ja sattuukin niin, että samat pankit ja suoritus näkyy heti silloin illalla 22.58 tililläni.

Aamulla, kun herään ja avaan tietokoneen vaikka 11 aikoja niin johan on viestiä odottamassa: JOKO veit paketin postiin,saanko koodin ?

Ja kun vastaan tietenkin kysyttyyn kysymykseen kohteliaasti, että en ole vielä ja laitan kyllä heti asiasta sähköpostia koodin muodossa.

...tulee ilta ja uutta postia saapunut: miksi et ole postittanut, kun olen jo eilen maksanut sinulle ? Jos et lait koodia tänään niin laitan nega sinulle jne... aaarg.

Ja kun jälleen vastaan ystävällisesti että en ole vienyt, kun vien sen aamulla, kun vien muutkin sulkeutuneet samalla niin voi sitä säkätyksen määrää välillä, huoh.

En vie joka päivä paketteja yksitellen postiin, vaan odotan useamman. Työpaikkaani ja tarhaan nähden posti on aivan eri suunnassa kuin normaali reittiniä ja siksi en viitsi "huvikseni" kävellä postille sitä 3km matkaa suuntaansa, että veisin sen yhden paketin.

Ja parhaita on nämä ketä huutaa perjantai iltana + maksaa heti ja viimeistään sunnuntaina on jo ilmoitusta että teen rikosilmoituksen jne... hohhoijaa...meillä posti ei ainakaan ole auki, kuin ma-pe ;)

Tätä kun selittää, niin kuulemma löytyy sellaisia posteja, jotka on ja voisi niihin viedä. Joo niin varmaan lähden etsimään sellaista :D :D

Luulisi palautteiden puhuvan puolestaan mutta ei sekään auta. Itsellä 1388 pos ja huimat 2 negaa joukossa.

Mutta osa on hätäisiä :D

Vierailija
5/15 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postiin voi olla vaikka kuinka pitkä matka ja jos auto on rikki millä sinne pääsee?

Meidän lähiposti muutti 5 km:n päähän enkä todellakaan lähde sinne asti yhden paketin takia.

Hiukan ymmärrystä myyjän tilanteeseen.

Vierailija
6/15 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kun selittää, niin kuulemma löytyy sellaisia posteja, jotka on ja voisi niihin viedä. Joo niin varmaan lähden etsimään sellaista :D :D

Varsinkin kun se paketti ei sieltä postista lähde eteenpäin, ennen seuraavaa maanantaita.

Mutta ota niitä pakettilappuja nippu kotiin, voit lähettää sen koodin jo ennenkuin ostaja ilmoittaa maksaneensa...

Vierailija
7/15 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en paketin aina kun seuraavaksi menen postin suuntaan. en aja 20 km viemään sun pakettia ellei tosi arvokkaasta tuotteesta kyse tai jos maksat bensat.

Sinäkin varmaan, ostajana ollessas?

Vai meinaatko, että hyvää hyvyyttään lahjoitti sinulle rahaa?

Vierailija
8/15 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kirjeinä tulevia tuotteita paljon. Keskimäärin myyjät ovat kyllä todella nopeita postittajia. Hämmästyttävän moni vie paketin postiin samana päivänä kun rahat tilille. Mua joka kerta ihmetyttää sillä itse näen niin että nopea postitus on esimerkiksi 3 päivän sisällä rahojen saamisesta.

Vierailija
9/15 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on parin päivän viivästys tällaisesta syystä, en alkaisi herneitä nenääni kiskomaan.

Mutta minua mietityttää, että milloin se auto on hajonnut? Luulisi, että myyjä tietää jo huutoa laittaessaan, että auto on hajonnut, ja voi siis varoittaa lähetysviivästymästä? Vai onko kahden viikon kohde, just eilen meni auto epäkuntoon tms.?

Vierailija
10/15 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kirjeinä tulevia tuotteita paljon. Keskimäärin myyjät ovat kyllä todella nopeita postittajia. Hämmästyttävän moni vie paketin postiin samana päivänä kun rahat tilille. Mua joka kerta ihmetyttää sillä itse näen niin että nopea postitus on esimerkiksi 3 päivän sisällä rahojen saamisesta.

Minä olen näitä nopeita postittajia. Laitan paketin valmiiksi kun ostaja ilmoittaa maksaneensa ja laitan autoon odottamaan. Aamuisin vilkaisen nettipankkiin ja jos maksu on tullut, niin iltapäivällä nakkaan paketin matkaan, samalla kun vien työpaikan lähtevän postin.

Mutta viikko - pari huudon sulkeutumisesta tavaran saapumiseen pitäis olla ihan ok. Siinä siis viikko molemmille, maksulle ja lähetykselle.

Vierailija
11/15 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on parin päivän viivästys tällaisesta syystä, en alkaisi herneitä nenääni kiskomaan.

Mutta minua mietityttää, että milloin se auto on hajonnut? Luulisi, että myyjä tietää jo huutoa laittaessaan, että auto on hajonnut, ja voi siis varoittaa lähetysviivästymästä? Vai onko kahden viikon kohde, just eilen meni auto epäkuntoon tms.?

niin ei siinä paljon voi auton hajoamisia ennakoida, jos kohde on pantu auki vaikka 1.12 ja auto hajoaa 11.12..haloo! Elämää on huuto.netin ulkopuolellakin. Itselläkin käynnistyi yllättäen synnytys etuajassa ja sain kamalat huudot ostajilta, kun postituksessa venähtikin yli 7vrk, koska olin sektion vuoksi sairaalassa erään viikon ma-pe ja siihen vielä viikonloppu perään. Enpä tosiaan ruvennut sairaalasta käsin jotain huutonettejä miettimään.

Vierailija
12/15 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat tämän myyjän palautteet?

Vauvaa pitää hoitaa mutta on kuitenkin ehtinyt tehdä huutisilmoituksen.

Itse ainakin laittaisin huutiskohteeseeni ILMOITUKSEN, että autoni on mennyt rikki ja toimitus viivästyy sen vuoksi.

Vai onko "auto mennyt rikki" samalla hetkellä kun ap:n rahat ovat näkyneet tilillä?

Miten myyjä saa itselleen ja lapselleen ruokaa kun auto rikki? Nyt haiskahtaa pahasti.

Ymmärrän kyllä force majeure-syyt mutta ap:n kuvailema tapaus kuulostaa kyllä ihan k*setukselta.

Pitää hoitaa vauvaa ja auto rikki.

Vierailija
13/15 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun huuto.net "kuvaus itsestään" löpinöissä mainittu että käyn postissa noin kerran viikossa koska asun maalla ja lähin posti on n. 30 kilometrin päässä.

En ole saanut yhtään negaa ikinä. Joskus kun joku hätäinen on kysellyt olen asiallisesti vastannut koska on seuraava postireissu tulossa ja viitannut myös tuohon kuvaukseen.

En myöskään ole ressannut ostamistani tuotteista, vaan kyllä mulla aina viikko-pari on aikaa odotella.

Vuosien mittaan yli kaksisataa kauppaa tehtynä enkä ole saanut tai joutunut antamaan yhtään negatiivista palautetta.

Vierailija
14/15 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti on kaukana enkä liiku sielläpäin lasten kanssa ollenkaan muuten, eikä meillä ole autoa viikolla käytössä. Kukaan ei ole valittanut toimitusajoista, olen tähän mennessä n. 40 kohdetta postittanut.

Vierailija
15/15 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha kyllä kelpaa, ja mieluiten heti, mut itse ei viitsitä nähdä yhtään vaivaa! Paa bensarahat tuottees hintaan niin ei tarvi märistä siellä. ***tu että sapettaa sun laises "myyjät".