Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys äideille!

Vierailija
13.12.2011 |

Miten te kestätte nähdä viattoman iloisen pikkuvauvanne päivä päivältä ja vuosi vuodelta menettävän palan siitä viattomuudesta?

Kun lastasi kiusataan. Kun lapsesi luottamus petetään. Kun lapsi näkee maailman julmuuden uutisista. Jne. jne.

Maailma on paha ja se vaikuttaa meihin kaikkiin. Kamalinta on se miten lapset joutuvat kohtaamaan maailman kylmyyden.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se toisaalta tuntuu kamalalta, mutta toisaalta sen saman on kokenut itsekin ja vielä tässä sinnitellään. Jos nyt ihan rehellinen olen, niin oma elämäni tuntuu vain paranevan vuosi vuodelta, vaikka välillä on ollut tosi vaikeaa. Miksei sitten lapsen elämä? Ne vaikeat kokemukset kasvattaa, mutta toisaalta vanhemman tehtävä onkin olla niissä tilanteissa tukena ja turvana.

Vierailija
2/3 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkään tästä maailmasta, ehkä kaikki tylsä ja ikävä ja kamala on vaan mauste että hyvä ja ihana on niin ihanaa kuin se on?

Minusta on ainakin ihana seurata miten upeaksi lapset kasvaa ja odotan että miten ihania aikuisia niistä tulee, ainakin nyt näyttää että lapsilla on valoisa tulevaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos maailma vihaa teitä, muistakaa, että ennen teitä se on vihannut minua. Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä."

Joh. 15:18-19

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä