MITEN VITUSSA SE VICTORIA MILAN TOIMII???? JOS EI MAKSA
Kommentit (9)
Ihan se toimii ilmaiseksikin, kirjaudut vaan sinne. Lisämaksulla saa sitten käyttöönsä erilaisia laajempia ominaisuuksia, mutta ihan peruskäyttö onnistuu ilmaiseksikin.
Omasta mielestäni on kyllä sen arvoisia ominaisuuksia tarjolla joista mielellään vähän maksaakin ;)
Paljonko maksaa ja mitä ilmaiseksi saa?
Ois kiva jos joku näistä tietävä osaisi kertoa.
mun rakastaja ainakin kustantaa vaikka mitä ;-)
Rahatkin saa kätevästi takaisin mun rakastaja ainakin kustantaa vaikka mitä ;-)
Seuraava steppi onkin sitten mennä ihan suoraan myymään itseänsä. On kaikille rehellisempää.
Olen yhden aviomiehen ja yhden rakastajan nainen ja timantit sormessa sekä korvissa on kivempi ajella autolla ;-) minkkiturkki lämmittäen.
Ihan se toimii ilmaiseksikin, kirjaudut vaan sinne. Lisämaksulla saa sitten käyttöönsä erilaisia laajempia ominaisuuksia, mutta ihan peruskäyttö onnistuu ilmaiseksikin.
Omasta mielestäni on kyllä sen arvoisia ominaisuuksia tarjolla joista mielellään vähän maksaakin ;)
Ilmaiseksi et edes pysty lähettämään tai vastaanottamaan viestejä :D
Onpa paikka valittu tälle keskustelulle?
... olis noita ollut muitakin foorumeja. Ottakaa ne rahat lapsilisistä, jotta pääsette keskustelemaan VM:n sivuille mikä siellä onnistuu ja mikä ei :))
... sieltä se teidän mieskin löytyy...
"se koira älähtää johon kalikka kopsahtaa"
... eikös näin käynnyt just minulle :)
Ilmaiseksi et edes pysty lähettämään tai vastaanottamaan viestejä :D
alan naisten työpaikka. Veikkaan että enemmin. Toi yksikin taitaa vaan pettää itseään.