Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITEN VITUSSA SE VICTORIA MILAN TOIMII???? JOS EI MAKSA

Vierailija
13.12.2011 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan se toimii ilmaiseksikin, kirjaudut vaan sinne. Lisämaksulla saa sitten käyttöönsä erilaisia laajempia ominaisuuksia, mutta ihan peruskäyttö onnistuu ilmaiseksikin.

Omasta mielestäni on kyllä sen arvoisia ominaisuuksia tarjolla joista mielellään vähän maksaakin ;)

Vierailija
2/9 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan se toimii ilmaiseksikin, kirjaudut vaan sinne. Lisämaksulla saa sitten käyttöönsä erilaisia laajempia ominaisuuksia, mutta ihan peruskäyttö onnistuu ilmaiseksikin.

Omasta mielestäni on kyllä sen arvoisia ominaisuuksia tarjolla joista mielellään vähän maksaakin ;)

Paljonko maksaa ja mitä ilmaiseksi saa?

Ois kiva jos joku näistä tietävä osaisi kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun rakastaja ainakin kustantaa vaikka mitä ;-)

Vierailija
4/9 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahatkin saa kätevästi takaisin mun rakastaja ainakin kustantaa vaikka mitä ;-)

Seuraava steppi onkin sitten mennä ihan suoraan myymään itseänsä. On kaikille rehellisempää.

Vierailija
5/9 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhden aviomiehen ja yhden rakastajan nainen ja timantit sormessa sekä korvissa on kivempi ajella autolla ;-) minkkiturkki lämmittäen.

Vierailija
6/9 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiseksi et edes pysty lähettämään tai vastaanottamaan viestejä :D

Vierailija
7/9 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa paikka valittu tälle keskustelulle?

... olis noita ollut muitakin foorumeja. Ottakaa ne rahat lapsilisistä, jotta pääsette keskustelemaan VM:n sivuille mikä siellä onnistuu ja mikä ei :))

... sieltä se teidän mieskin löytyy...

"se koira älähtää johon kalikka kopsahtaa"

... eikös näin käynnyt just minulle :)

Vierailija
8/9 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiseksi et edes pysty lähettämään tai vastaanottamaan viestejä :D

Vierailija
9/9 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alan naisten työpaikka. Veikkaan että enemmin. Toi yksikin taitaa vaan pettää itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme