Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääseekö vastasyntyneen kanssa synnytyssairaalasta kotiin

Vierailija
13.12.2011 |

jos kotona muilla lapsilla vesirokkoa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavasta tilanteesta?

Vierailija
2/6 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vauvoille hengenvaarallinen tauti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollista kokemusta asiasta.

edelliselle: kyllähän sitä kotia pääsee, eihän sitä tarvi siellä edes kuuluttaa, sen takia juuri kyselen kokemuksia, kun tiedän miten vaarallista se voi vauvalle olla.

tiedän vauvoja, jotka ovat olleet teholla vesirokon takia ja tiedän vauvoja, joilla vesirokko on mennyt ohi huomaamatta. tässä punnitsen vaihtoehtoja, että mitä itse tehdä. olis mahtavaa päästä jouluksi kotiin, mutta uskallanko, siinä pulma.

Vierailija
4/6 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kannattaisiko mennä vauvan kanssa vaikka mummolaan vesirokon ajaksi?

Vierailija
5/6 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokkotilanteita tietää. Eivät tule kotiin tarkistuskäynneille ennen kotiin pääsyä...

Pääseekö vastasyntyneen kanssa synnytyssairaalasta kotiin jos kotona muilla lapsilla vesirokkoa?

Itse en lähtisi, mutta jókainen tekee omat päätöksensä. Kestätkö sen, että vauva saa vesirokon ja kenties jonkun pysyviä vaurioita aiheuttavan komplikaation? Me on rokotettu lapset, sillä en halua vesirokkoa, koska sillä voi olla vakavia jälkitauteja. Toki voi mennä helpostikin, mutta kun sitä ei koskaan etukäteen tiedä. Jouluja tulee aina uusia. Itse en riskeeraisi vastasyntyneen terveyttä, jos sisarukset vesirokossa.

Vierailija
6/6 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vauva pysyy vaikka vanhempien makkarissa jonne ei muilla lapsilla menemistä, sinne mennessäsi peset kädet ja pyyhit ovenkahvoja jne. Itse en kyllä tietentahtoen sitä tautia vauvalle hankkisi..siis niin että pitäisin vauvaa rokkoisen sisarusten kanssa sylissä jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän