Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yliosallistuva paita&pers -mies

Vierailija
13.12.2011 |

Kellään muulla vastaavaa?

Joo, tiedetään, moni haaveilee juurikin tuollaisesta "ihanasti-yhdessä-leivotaan ja puuhaillaan" -miehestä, mutkun mä en, en ,en, en!!!

Haluan omaa tilaa, omaa rauhaa, oman elämän, enkä mitään superyhteistä kivakiva naminammi puuhailua.

Ja tää joulu saa sen oikein intaantumaan. Ei millään saa jakeluun että näpit irti mun hommistani (ja minusta), täällä on yksi emäntä ja se olen minä.

Nyt viimeseks sekotteli mun joulukorttiprojektini. Oli omatoimiosallistunut ja randomisti liimaillut random-määrän merkkejä niihin ja nyt mä sitten saan lajitella kaikki 100 korttia ihan vaan sen ilon takia et mies sai vähän liimata postimerkkejä. Voi luoja.... blaah.

Voiku se keksis jonku autotalliprojektin tai menis vaikka jonku kaveriporukan kans kaljalle edes joskus, mutku ei, se jumaleissön vaan kotoilee ja pyörii mun jaloissa niin että mulla ratkee kohta suoni päästä.

Liika on liikaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko mulla vaan poikkeusyksilö miehenä vai onko vika muka mussa. Eli enkö vaan osaa nauttia asiasta...

Vierailija
2/6 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ihan yhtä paha, mä saan kyllä tehdä kotityöt itsekseni. Mutta paita ja perse ukko tuokin on.Kaikki muut asiat pitäis tehdä yhdessä, ja yhdessä mennä joka paikkaan, ei pääse yksin edes ruokakauppaan jos ei karkaa salaa. Ja apua, apua se tarvitsee näissä miesten töissä aina, ärsyttävää. Mies ja lapset sais meilläkin keksiä jotain harrastusta, että saisin olla edes joskus itsekseni.

Mutta sul on kyllä jo tosi paha, ainakin itsekseen olosta ja menosta pitävän näkökulmasta.

Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen, jos mies haluaisi tehdä jotain yhdessä :D yhteiset tekemiset lähtevät lähes poikkeuksetta minun ehdotuksestani. Omaa aikaa kyllä riittää, vaihdetaanko miehiä?

Vierailija
4/6 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotinne ei ole ainoastaan sinun.

Vierailija
5/6 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku vitsi? Eipä vaan kauheasti naurata.

Vierailija
6/6 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tehdä muualla, vaikka autotallissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän