Jos huomaat täällä selkeästi rasistisia, vihaviestejä tms
niin älä laita Vauva-lehdelle viestiä, vaan poliisille:
https://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/feedbacktip?openform&l=1
käsittääkseni tämä on juuri tällaisia tapauksia varten
Kommentit (29)
Etkö pysty muuhun? Asiaan et kommentoi vaan muotoseikkoihin.
Taitaapa tuo olla taas yksi bysokraatti ;)
Äidinkieleni eli suomi ei minulle ole muotoseikka.
No haloo, samanlaista perseilyähän nää keskustelut on joka palstalla missä vaan joku mainitsee sanan maahanmuuttaja.
ja eikö joku FB-ryhmäkin joutunut poliisin syyniin?
ja eikö joku FB-ryhmäkin joutunut poliisin syyniin?
kyllä niitä oikeesti tutkitaan vaikka ei uskois että resurssit ehkä riittää mutta on niihin alettu puuttua enemmän
No haloo, samanlaista perseilyähän nää keskustelut on joka palstalla missä vaan joku mainitsee sanan maahanmuuttaja.
Täällä on hälyttävän paljon rasistisia viestejä. Tulee sellainen tunne, että persut tai hommafoorumi päivystää ja jatkuvalla syötöllä linkittää maahanmuuttajavastaisia juttuja.
No haloo, samanlaista perseilyähän nää keskustelut on joka palstalla missä vaan joku mainitsee sanan maahanmuuttaja.Ei siitä kyllä hirveästi kannattaisi yllättyä ainakaan.
Jos minulle vastaat (29), niin en ole yllättynyt. Olen vaan sitä mieltä, että itse kukin voisi ottaa vähän vastuuta kommentoinnistaan sekä siitä, millaista kommentointia hyväksyy muilta.
Taitaapa tuo olla taas yksi bysokraatti ;)Mikset arvosta suomea?
Äidinkieleni eli suomi ei minulle ole muotoseikka.
Sehän on astia, keino, jolla tuodaan asia, ajatus, julki. Ei itsetarkoitus.
On tosi, että välillä ihmisillä hämärtyvät nämä seikat. Esim korkokenkä, rintaimplantti jne.
Eiks jeh Vai miten kirjoititkaan.
Sananvapaus on minusta monin verroin tärkeämpää kuin se jos joku loukkaantuu siitä etten arvosta hänen uskontoaan. En terävää kielenkäyttöä pidä hyvnä käytöksenä, en todellakaan, mutta en silti lähtisi määrittelemään mitä saa sanoa. Jos jollakin tavoin rajoittaa mitä saa sanoa asettaa heti rajan ajatuksille ja ajatusrikoksista tuomitseminen on tuomittavaa.
Taitaapa tuo olla taas yksi bysokraatti ;)