Mitä mieltä,jos nainen pettää ja lähtee lasten kanssa Uuteen onneen
Eikö kellään ole käynyt niin? Täällä saa sellaisen kuvan,että kaikkien ex-miehet on pettäneet,ja sitten jättäneet vaimon ja lapset tylysti,ja se uusi nainen on huora ja vosu ja vaikka mitä.
Kommentit (31)
Vaimo jätti hänet aivan törkeällä tavalla toisen miehen takia. Mies oli rakentanut heille talon, mutta vaimo haki oikeudelta miehelle häädön ja muutti takaisin taloon lapsen ja uuden miehen kanssa ja opetti lapsen sanomaan uutta miestä isäksi ja oikeaa isää etunimellä. Täytyy kyllä sanoa, että se nainen on ikävin ihminen, johon olen koskaan törmännyt, vaikka monenlaista tallaaja on jo nähty. Äiti myös sai oikeudessa lapsen luokseen asumaan, vaikka isäkin oli aivan kunnollinen ja hänellä ja lapsella oli vankka kiintymyssuhde.
Mutta karman laki kostaa: uusi mies osoittautui väkivaltaiseksi alkoholistiksi. Harmi vaan, että lapsi joutui elämään siinä ympäristössä, kun isä ei saanut häntä ajoissa turvaan.
Vaimo jätti hänet aivan törkeällä tavalla toisen miehen takia. Mies oli rakentanut heille talon, mutta vaimo haki oikeudelta miehelle häädön ja muutti takaisin taloon lapsen ja uuden miehen kanssa ja opetti lapsen sanomaan uutta miestä isäksi ja oikeaa isää etunimellä. Täytyy kyllä sanoa, että se nainen on ikävin ihminen, johon olen koskaan törmännyt, vaikka monenlaista tallaaja on jo nähty. Äiti myös sai oikeudessa lapsen luokseen asumaan, vaikka isäkin oli aivan kunnollinen ja hänellä ja lapsella oli vankka kiintymyssuhde.
Mutta karman laki kostaa: uusi mies osoittautui väkivaltaiseksi alkoholistiksi. Harmi vaan, että lapsi joutui elämään siinä ympäristössä, kun isä ei saanut häntä ajoissa turvaan.
Hienosti on sun miehes osannut manipuloida sutkin. Ajatteletko ylipäätään koskaan muuten itsenäisesti?
yritti vielä saada yksinhuoltajuuden yms, täysin syyttä. Mieheni taisteli viimeiseen asti että sai kunnolliset tapaamissopimukset yms. (hän soitti lastenvalvojalle ja pyysi että tehdään sopimukset jne). No sen naisen uusi onni ei kyllä ollut pitkä kestoinen, kun uus mies oli juopotteleva naisenhakkaaja..
kun tuossa toisessa ketjussa kovasti väitetään, ettei mies enää rakasta lapsiaan jos lähtee avioliitosta ja "rakastaa sitä tätiä enemmän kuin lapsiaan". Mitä jos nainen lähtee ja lapset jäävät miehelle? Kuinka moni silloin on sitä mieltä, ettei äiti rakasta lapsiaan vaan pelkästään uutta miestään?
Entä tilanne, jossa nainen on jättänyt miehensä, mutta lapset jääneet äidin luo asumaan. Äidin uusi miesystävä muuttaa saman katon alle. Onko tällöinkin ihan ok, että isä käskee lapsia kuseskelemaan miehen tavaroihin, vetämään lompakon vessasta alas ja ties mitä? On varmaan, koska miten se mies kehtaa rikkoa jonkun perheen ja vielä mielistellä lapsia! Hirvittävää!
Sellaista kaksinaismoralismia täälläkin palsta täynnä että ihan oksettaa. Menisivät psykiatrille.
Itseasiassa kukaan seurustelukumppaneistani ei ole ikinä sanonut eksästään pahaa sanaa. Mutta paljon voi päätellä vuorovaikutustilanteista, parisuhdekeskusteluista ja kavereiden ja sukulaisten kommenteista.
nuo hyvän miehen ilman mitään kunnon syytä jättäjät ole luonnevikaisia tms. tai rahan perään.
Ja siis oikeasti mies ei menetä hyvää, mutta jos ihan puun takaa tulee ja mies tehnyt perheen ja perisuhteen eteen kaiken mitä kunnon mies tekee, niin onhan se jättäjä oikeasti ihan kauhea huora.
Jos siis valmiista pesästä mennään suoraan uuteen. Ei se hyssyttelemällä parane sanomalla, että uuteen onneen. Sori karkeus, mutta totta tämä on.
mieheltäni kukaan ei edes kysynyt,otatko lapset ne vaan meni äidin mukana.Elaritkin on minusta pienet,mitä mies maksaa,ja luulen että johtuu ex-naisen syyllisyydentunnosta,ja hyvä niin.
vaan jättää asian miehen omantunnon ratkaistavaksi. Että susta on sitten HYVÄ kun mies ei juuri osallistu lasten elatukseen? Tiesit kai että mies voi myös ITSE tarjoutua maksamaan enemmän kuin äiti vaatii?
Ihan yhtälainen elintaso lapsilla,hivenen parempi kun mieheni maksaa säälirahaa joka kk.Olisko kannattanut sen naisen miettiä ennenkuin omien lasten kustannuksella lähtee pelleilemään.
Ei maksa ylimääräistä ei,nekin rahat pidetään itsellä,ja kun lapset tulevat kylään saavat jotain syödäkseenkin.
Ei kukaan tiedä tai usko, että jätin eksäni osaksi siksi, että hänellä oli alkoholiongelma (lievä tosin) joka myrkytti suhteemme ja jota jhän ei ottanut vakavasti. Myöhemmin olen myös ymmärtänyt, että eksäni saattaa olla jossain määrin läheisriippuvainen, enkä minäkään tuossa suhteessa kovin terve henkisesti ollut. Mutta minkäs teet, jos ongelmia ei oivalleta tai niihin ei uskalleta tarttua?
Ulkopuolisten silmissä minä olen juuri tuollainen huora, joka kevytkenkäisesti jätti hyvän. perheensä eteen kaikkensa tekevän miehen ilman kunnon syytä - tai vielä pahempaa, toisen miehen takia. Jälkimmäinen osakaan tästä ei ole teknisesti ottaen ihan totta, mutta tarina kertoo näin.
nuo hyvän miehen ilman mitään kunnon syytä jättäjät ole luonnevikaisia tms. tai rahan perään.
Ja siis oikeasti mies ei menetä hyvää, mutta jos ihan puun takaa tulee ja mies tehnyt perheen ja perisuhteen eteen kaiken mitä kunnon mies tekee, niin onhan se jättäjä oikeasti ihan kauhea huora.
Jos siis valmiista pesästä mennään suoraan uuteen. Ei se hyssyttelemällä parane sanomalla, että uuteen onneen. Sori karkeus, mutta totta tämä on.
Ei kukaan tiedä tai usko, että jätin eksäni osaksi siksi, että hänellä oli alkoholiongelma (lievä tosin) joka myrkytti suhteemme ja jota jhän ei ottanut vakavasti. Myöhemmin olen myös ymmärtänyt, että eksäni saattaa olla jossain määrin läheisriippuvainen, enkä minäkään tuossa suhteessa kovin terve henkisesti ollut. Mutta minkäs teet, jos ongelmia ei oivalleta tai niihin ei uskalleta tarttua?
Ulkopuolisten silmissä minä olen juuri tuollainen huora, joka kevytkenkäisesti jätti hyvän. perheensä eteen kaikkensa tekevän miehen ilman kunnon syytä - tai vielä pahempaa, toisen miehen takia. Jälkimmäinen osakaan tästä ei ole teknisesti ottaen ihan totta, mutta tarina kertoo näin.
etkö voinut vain jättää miestäsi,ja sitten ruveta seurustelemaan?Ihan sama,vaikka ex-miehesi olisi ollut seinähullu,ei se kuitenkaan oikeuta pettämään toista.
ap
...että miksi jotkut ovat aina sylkykuppeina? En tiedä, mikä sen aiheuttaa, eikä sille välttämättä voi itse mitään ainakaan ajoissa.