Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saisi kotiäiti lisätienestiä? Mitä töitä voisi kotoa käsin tehdä lastenhoidon lomassa?

Vierailija
13.12.2011 |

Eli kotihoidontuella ei pärjää ja haluaisin silti pitää lapset vielä pitempään kotona, mutta miten ihmeessä voisin hankkia lisää tuloja??

Kenelläkään apuaja, neuvoja jne??

KIITOS!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

duuneja tehty joko kakkostyönä tai sitten kotoa käsin:

- kirjanpitoa

- käännöstöitä ja oikolukua

- puhelinmyyntiä, lähinnä lehtiä

- lehtijuttujen kirjoittamista

- verkkosivujen ylläpitoa

Tiedän yhden jolle aukesi ihan uusi ura toimittajana kun aloitti kirjoittamisen äitiysloman aikana ja on nyt töissä aikakausilehdessä ja saa hyvää palkkaa.

Vierailija
2/7 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on puoliso perheessä, niin iltatöitähän voi tehdä ihan ok oletuksella siis, että puoliso tekee normaaleja päivätöitä.

Esim. avoimessa yliopistossa opettajana, siivoojana, tarjoilijana, myyjänä.

Sitten noi kotimyyntikonseptithan sopii kanssa (siis tupperware, lastenvaate jne.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusiskoni on tehnyt parina vuonna yli 50 000 euron tilin kotona ollessaan.

Vierailija
4/7 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko tehdä kotoa käsin niitä töitä?

Oma äitini teki ompelutöitä. Ompeli kotona mm. työhuppuja teollisuuskäyttöön, kun olin pieni.

Lisäksi äiti kävi iltaisin pitämässä ammattikoulun iltakurssille ompelutunteja. Olin sen aikaa isän kanssa linja-autonkuljettajakurssilla. Joskus olin mukana ompelukurssillakin. Istuin luokan takaosassa piirtämässä ja välillä sain kiertää katsomassa, mitä tädit tekee, jos en häirinnyt.

Olin 3-6v.

Vierailija
5/7 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten niitä hommia en kotoa käsin pysty tekemään ja mies on yrittäjä ja tekee 12-16 tuntisia päiviä, joten en voi illallakaan mennä minnekään töihin... kotoa käsin pitäisi siis työn onnistua ja lasten kanssa..

Vierailija
6/7 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyitä sijaisuuksia omalla alallani. Olen kokenut sen kaikkein tuottavimmaksi.

Jos vaikka sairaanhoitajana teet yhden sunnuntaivuoron tai viikonloppuyön kuukaudessa, kasvaa kokonaisansiosi monella prosentilla. Paljon ei tarvitse tehdä, mutta vuoro tai pari kuussa tekee taloudelle terää.

Olen myös ommellut, kirjoittanut lehtiin, opettanut kansalaisopistossa, puhelinmyynyt jne.

Vierailija
7/7 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luontaisterapeutiksi. Annat huuhaa-hoitoa ja otat 80,- tunnilta. Siihen ei tarvita mitään pätevyyttä. Vaikka reikiä tai ayervedaa tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme