STNA... Aikuinen 27v NAINEN ja mitä äsken näin alushousuissa!!
Tää ei ole mikään vitsi tai hauska juttu.
Alapäässä on jo muutaman vuoden ollut bikinirajassa näppyjä joihin päälle tulee kuivakohta niitä on sitten näytelty iholääkärille ja tuloksena minullaon sporias..
just ja varmasti onkin , mutta se kutiaa inhottavasti.
tänään kuitenkin meinasin vessassa pyörtyä kun pienen pieni joku älyttömän pieni meni selkeesti eteenpäin alkkareissa siis mitä helvettiä..se oli kuin pölypunkki!! jos nyt sellaista olen edes koskaan nähnyt.
ja ai niin olen siisti ja käyn pesulla huolehdin hygieniasta..
TOSI KIVA!!
mitä nyt teen mikä se oli???
Kommentit (34)
Tosi ikävä jouluylläri mieheltä, jos tämä ei ole ollut aviouskollinen ja on vieläpä jonkun epäsiistin ja tautisen naisen kanssa pettänyt. :(
Otan osaa, mullakin on joskus nuoruudessa ollut. Apteekista sai ihan ilman reseptiä ainakin aikanaan sellaista linimenttiä, jota sitten levitetään karvoitusalueelle ja annetaan vaikuttaa vuorokausi. Ohjeet on paketissa. Ei toi nyt maailmaa kaada, mutta kieltämättä todella epämiellyttävää. Hoito on kuitenkin nopea ja tehokas. Suosittelen myös ilmoittamaan kumppanille/kumppaneille...
Eli siis keskustelet miehesi kanssa. Ei muita perheenjäseniä tarvitse hoitaa, tuskin ne lapsiin on tarttuneet. Omasta sängystä lakanat tulee tietenkin vaihtaa ja pestä, sekä käytössä olevat vaatteet.
Ja joo, kyllä nuo satiaiset on ihan sukupuolitaudiksi luonnehdittavia, eli mies tilille vaan.
Kyllä se on parasta mennä lääkäriin, jos mies ei ole ollut aviouskollinen.
Satiaisten lisäksi voi olla tarttunut vakavampikin sairaus.
Mitä nopeammin saa diagnoosin, sitä parempi hoidon kannalta.
Otan osaa, mullakin on joskus nuoruudessa ollut. Apteekista sai ihan ilman reseptiä ainakin aikanaan sellaista linimenttiä, jota sitten levitetään karvoitusalueelle ja annetaan vaikuttaa vuorokausi. Ohjeet on paketissa. Ei toi nyt maailmaa kaada, mutta kieltämättä todella epämiellyttävää. Hoito on kuitenkin nopea ja tehokas. Suosittelen myös ilmoittamaan kumppanille/kumppaneille...
Ap menee miehensä luokse ja toteaa: Mulla on satiaisia, mistäs sinä ne olet saanut?
Noin ainakin minä tekisin, pääosin satiaiset kuitenkin tarttuu sieltä häpykarvoitusten seasta.
Anteeksi, vakava asia, varsinkin kun aika varmasti ap on ne sitten mieheltään saanut, ellei itse jätä jotain kertomatta..
Sullahan on ollut satiaiskasvusto varmaankin sitten jo vuosia. Mutta onko pidempään kuin nykysuhdetta?
Lueskelin hetken satiaisista ja tuskin on niitä tämä oli kirkas pieni , eikä mikään tumma niinkuin satiainen!
Tää oli nyt joku ihan muu!
ja hetken mietittyäni.. vaikka kuinka joku väittää ettei pölypunkkeja silmillä nää niin kyllä näkee nähnyt olen ja siltä näytti!!!!
Mutta jos lääkärin ajan saan sinne näytille menen!
tulen sitten kertomaan!!
meillä on tosiaan päiväkotikäiset lapset ja aina syksyisin on jollain päiväkodissa ollut syyhypunkkeja..
Missä olet nähnyt pölypunkkeja, ap? Niitähän kuulemma ei juurikaan edes ole tavallisissa huusholleissa.
Ainakin alapääpesut ovat jääneet lapsipuolen asemaan, jos pölypunkit siellä alapäässä jylläävät.
myös juuri valmistuneessa talossa on näkynyt esim kaappejen päällä mihin muuttopesua ei heti keretty tekemään!
nyt kun olen hieman viisampi luettuani.
Kihomatoja se ei selkeesti ollut.. Jokin punkki:( yök!
Satiaiset on mustia ja tiukasti kiinni karvan juuressa.