Missä ihmeen välissä ehdin paketoimaan lapsen joululahjat?
Kommentit (23)
ei apua tälle joululle sulle enää mut ehkä ens jouluna muistat :D
Ne jotka on ostettu paikasta jossa ei ole, paketoin kotona, paketoin 1-2 illassa ennen nukkumaan menoa, menee max. 15min kai??
Jotkut mitkä kipaistaan viemässä vaan ennen joulua sukulaisille niin laitan vaan lahjapussukkaan, tänä vuonna esim. ostin melkein kaikille jotka vaan juo alkoholia niin sellaisen vuosikerta glögin ja sen pujautin alkossa myytävään lahja(pullo)pussiin.
Omille lapsille 3kpl on vaan paketoitavia lahjpja 1 per naama, muut on kaupoista joissa on lahjapaketointipalvelu ja sit paketoin miehelle, mummolle, mun äidille ja isälle ja veljen lapsille ja miehen veljen lapsille.
Meillä on ostettuna omille lapsille yhteensä 4 lahjaa ja kahdelle kummilapselle yht. 2 lahjaa..
En ymmärrä, 80 lahjaa?? Haloo, pitääkö jokaista aikuista tai suvun lasta muistaa lahjalla??
Meillä ei osteta aikuisille lahjoja, en tod ymmärrä miksi pitäisi. Omalle miehelleni en osta eikä hänkään minulle.
Lahjat paketoidaan kun lapset nukkuu. Ei tod herää rapinaan.. Lapset meni nukkumaan tänään n 21. Paketoin lahjoja äsken puolisen tuntia.
Olen niin antelias ja hyvä ihminen ja minulle täytyy olla kiitollisuudenvelassa.
Ehkä tuota paketointiasiaa tosiaan kannattaa miettiä lahjoja ostaessa. Samaan pakettiin muuten voi laittaa vaikka saman henkilön kaikki lahjat, homma nopeutuu huomattavasti.