Kun niin moni pettää kysyisinkin,
Että miten se käytännössä muka onnistuisi? Ei mun miehellä ainakaan ole siihen aikaa ja tunnen monia joille se olisi jo ajankäytöllisesti mahdotonta.
Kommentit (26)
Vaan kuinkas sitten kävikään, siellä se polki mun (ex-)ystävää meidän kotona kun minä olin töissä ja hän lapsien kanssa kotona.
Hyvin oli myös kauppareissuilla ehtinyt ja joskus töiden jälkeen "jäänyt suustaan kiinni" työkaverin kanssa.
Tyhmä minä en osannut aavistaa mitään kun ei mun mies käyny ku töissä ja ruokakaupassa.
Kenellekkään en vastaavaa toivo mutta en myöskään kykene luottamaan kehenkään ihmiseen täysillä kun putosin nimittäin kovaa ja korkealta.
Vaan kuinkas sitten kävikään, siellä se polki mun (ex-)ystävää meidän kotona kun minä olin töissä ja hän lapsien kanssa kotona.
Hyvin oli myös kauppareissuilla ehtinyt ja joskus töiden jälkeen "jäänyt suustaan kiinni" työkaverin kanssa.
Tyhmä minä en osannut aavistaa mitään kun ei mun mies käyny ku töissä ja ruokakaupassa.
Kenellekkään en vastaavaa toivo mutta en myöskään kykene luottamaan kehenkään ihmiseen täysillä kun putosin nimittäin kovaa ja korkealta.
mihin tyyliin tämä mies puhui muista naisista?
Heitin pihalle samantien. Lähdin vielä terapiaan (mies järjesti), mutta sitten ratsasin sen kämpän ja sain todisteet, että suhde jatkuu. Eropaperit vetämään samantien.
Miehen työkaverin mieskin sai sitten tietää suhteesta (minä en kertonut) ja se suhde loppui siihen. Työkaveri palasi liittoonsa ja sen mies antoi anteeksi. Oma ex-mieheni on nyt yksin.
Pikaiseen eroon vaikutti se, että sain titää samassa rytäkässä, ettei tämä ollut eka hairahdus.
Kenellekkään en vastaavaa toivo mutta en myöskään kykene luottamaan kehenkään ihmiseen täysillä kun putosin nimittäin kovaa ja korkealta.mihin tyyliin tämä mies puhui muista naisista?
En tosiaan osannut aavistaa mitään silloin, taisin olla tyhmä siihen aikaan tai sitten jälkiviisaus tosiaan on se paras viisaus.
Joskus sanoi ystäväni lähennelleen humalassa häntä ja kertoi torjuneensa yrityksen... liekö totta tuokaan mutta en enää jaksa välittää.
miehistä on kuitenkin sellaisia, etteivät halua jättää perheitään, MUTTA hyväksyvät pettämisen ellei siitä jää kiinni. nämä miehet ovat ihan mukavia, tavallisia, hyvin koulutettuja, jotka kokevat oman parisuhteensa muuttuneen lähinnä kaverilliseksi, vaikka vaimolle muuta väittävät. Mutta totta on, ettei vaimoilla oikeasti ole koskaan mitään hajua, pettääkö mies oikeasti vai ei.