Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun niin moni pettää kysyisinkin,

Vierailija
12.12.2011 |

Että miten se käytännössä muka onnistuisi? Ei mun miehellä ainakaan ole siihen aikaa ja tunnen monia joille se olisi jo ajankäytöllisesti mahdotonta.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kuule ihan vaikka siten, että sanot ukollesi meneväsi baariin, pokaat sieltä miehen jota käyt panemassa ja menet neljäksi kotiin kun "baarit menee kiinni".

Sitten sanot viikolla meneväsi salillem jumppaan ja käyt tapaamassa sitä hoitoa.

So simple.

Vierailija
2/26 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kävi ilmi...että nussi työkaveria kokoushuoneissa työaikana, luonasaikaan automme takapenkillä ja vähäset harrasteillat olivatkin kuhertelureissuja. Nainen oli myös varattu (pienet lapset), joten ei ollut painetta tapailuun muina aikoina.

Eli kyllä mahdollisuuksia on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa ajattelen just noin, että kun ei käy missään miten pettäis. Laittakaa lisää tarinoita / vinkkejä miten sit tällaisen sian sais kiinni.

Onko miehet itse tunnustanut vai miten jäivät kiinni?

Vierailija
4/26 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jäi kiinni, ei tunnustanut. Tietokoneen muistiin oli jäänyt rakkauskije, joka lävähti ruudulle, kun olin itse kopioimassa tekstiä. Sen jälkeen ratsasin kännykän ja tutkin skypen muistin ja sieltä löytyi todisteet seksisuhtesta. Aluksi kuvittelin, että on jotain pientä työpaikkaihastusta vaan, mutta skypessä kirjoittelivat seksistä. Auton hanskalokerosta löytyi sitten vielä kortsuja (me emme käyttäneet). Kun näytin kotsuja totesi: "eikö ole hyvä, että olemme käyttäneet kortsua".

Vierailija
5/26 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai erositteko. Jos päätit jatkaa avioliitossa niin onko mies vielä samassa työpaikassa tämän naisen kanssa?

Vierailija
6/26 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymme pomon kanssa asiakkaissa ;-)

Teen myös työmatkoja ja minulla on muutakin vapaa-aikaa. Pomoni on joskus käynyt R-kioskilla ostamassa irtokarkkeja, kun mieheni on ollut lasten kanssa mummolassa...

En aina myöskään käy kansalaisopistossa tai Minnalla kahvilla.

Vierailija
7/26 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ylitöissä kumman tahansa työpaikalla

- auton takapenkillä rannalla tai metsässä

- ihan vaan kesällä metsässä

- ostoksilla käydessä hotellilla

- molemmat lähtee kesken päivän töistä asioille

- tyttöjen/poikien illanvietossa

- heidän parisängyssään, vaimon ollessa lasten kanssa sukulaisisssa

Varsinkin jos vaimo on vielä mammalomalla, sen voi aina lähettää sukulaisiin, kun on niin paljon ylitöitä, että kannattaa mennä sukulaisten luo

Vierailija
8/26 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo nyt on ihan silmän lumetta tuo, ettei muka ole aikaa. Niinkuin eräs huippukiireinen mies, jolla todella tiukka aikataulu, sanoi "kun todella ihanaa seuraa, niin aikaa on helppo järjestää". Eli ei todellakaan kannata tuudittautua siihen uskoon, ettei minun mieheni ainakaan.

Vierailija
9/26 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun työpaikalla ei naisia ole ja jos siellä olisi jotain saisin sen tietää. Ja en usko että juoksulenkillä käy mettäpanoilla. Ja muualla se ei sitten käykkään.

Vierailija
10/26 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt ei kerro mitään etteikö työpaikalla naisia ole =D ja ne metsälenkithän niitä hekumallisimpia reissuja ovat, eivätkä suinkaan aina metsälenkkejä. Minäkin ajattelin ettei minun miehen varmstikaan voi pettää kun kirjaimellisesti aina töissä, teki aina yövuoroa, nukkui päivät, mutta kas, kyllä hyvin ehti yöllä pitkien työvuorojen aikana käydä paneskelemassa.

Vierailija
11/26 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt ei kerro mitään etteikö työpaikalla naisia ole =D ja ne metsälenkithän niitä hekumallisimpia reissuja ovat, eivätkä suinkaan aina metsälenkkejä. Minäkin ajattelin ettei minun miehen varmstikaan voi pettää kun kirjaimellisesti aina töissä, teki aina yövuoroa, nukkui päivät, mutta kas, kyllä hyvin ehti yöllä pitkien työvuorojen aikana käydä paneskelemassa.

vaan on töissä 7-16 ja kuten sanoin, jos siellä jotain olisi niin saisin sen tietää.

No, kyllä kummastuttaa jos siellä metsässä jotain tapahtuu, niin siellä on sitten mukana ystäväpariskunnan mies myös lenkillä (Sitä en sitten haluakaan tietää) :D

Ja aina se vastaa myös puhelimeen kun juoksee. Ihan hassuja on ihmiset jotka aina höyryy tuota pettämistä, miksei vain voi tajuta, että uskollisia ihmisiä on olemassa, kuten minä itse. Jo jos joku pettää niin pettää, mulla vaan ei ole syytä minkäänlaiseen pieneenkään epäilyyn.

-11-

Vierailija
12/26 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pointtihan on, että kun halua tai tahtoa löytyy edes pikkiriikkisen, ei ole ongelma eikä mikään löytää aikaa, paikkaa ja mahdollisuuksia. se on FAKTA. ja juuri sellaiset miehet ja naiset, jotka päällepäin niitä kaikkein epätodellisempia pettäjiä, ovatkin niitä kaikkein juonikkaimpia ja petollisimpia.

Vierailija
13/26 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo työvuoro 7-16 antaa loistavat mahdollisuudet pettää pitkin päivää. ei kannata tuudittautua tuohon turvallisuuden tunteeseen, että muka saisit heti tietää, jos jotain tapahtuisi.

Vierailija
14/26 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasi mennä tapaamaan sitä kahville, mutta paljastikin mulle, ettei vaan hairahdu. Läheltä piti kai... näin ainakin tajusin.

Nuoruuden rakastetuilla on kummat voimat...

Vierailija
15/26 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteessa varatun miehen kanssa, vaimo eli luulossa ettei miehellä ole lainkaan vapaa-aikaa. Käy töissä, loput ajat lasten kanssa ja nukkuu.

Sitten mentiinkin lenkille, kaverin kanssa kaljalle, töiden jälkeen hoitamaan asioita ym ym.

Vierailija
16/26 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mää tiesin, että sen vaimo oli täys idiootti ja me pystyttiin pettään sitä akkaa. Mää nautin kun se akka oli niin tyhmä, että se ei tajunnut, että mää nussin sen ukkoa. Mun mielestä se oli ihanaa kun sain voittaa sen ämmän. Se oli ihan naurettava paska kun ei tajunnut, että mää olin sen miehen toinen nainen.

Kun ukko ei suostunut jättään sitä akkaansa, mää soitin sille ja käräytin sen äijän ja vitsit kun nautin kun sen ämmän maailma romahti.

suhteessa varatun miehen kanssa, vaimo eli luulossa ettei miehellä ole lainkaan vapaa-aikaa. Käy töissä, loput ajat lasten kanssa ja nukkuu.

Sitten mentiinkin lenkille, kaverin kanssa kaljalle, töiden jälkeen hoitamaan asioita ym ym.

Vierailija
17/26 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se ole raskata jos epäilet koko ajan ukkoas ja ukkos sua?

tuo työvuoro 7-16 antaa loistavat mahdollisuudet pettää pitkin päivää. ei kannata tuudittautua tuohon turvallisuuden tunteeseen, että muka saisit heti tietää, jos jotain tapahtuisi.

Vierailija
18/26 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erään työkaverini mies tulee lenkille. Mulla ei ole pöksyjä jalassa lainkaaan, joten miehellä on helppo panna mua takaapäin siinä telineitä vasten. Mies vain kiskaisee trikoot puolisääreen ja sitten pökkää muutaman kerran ennen kuin tulee.

Joo ja ei työkaverini ikinä uskois, että sen mies pettää. Mutta niin se vain käy mua pökkimässä siellä pururadan telineillä.

Vierailija
19/26 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhessä miesten pukuhuoneessa oli useasti käytetty kortsu roskiksessa. Kait siellä sitten yövuoron aikana käytiin panemassa. Ruokkiksella hyvin aikaa :D

Vieraissa voi käydä kauppareissulla, auton tankkaus reissulla, juoksulenkillä, baarireissuilla, kun käyttää lapsia harrastuksissa ja odottelee niitä. Mahdollisuuksia on vaikka kuinka. Ja jos sitä ollaan oikeen kiimassa, niin irtoo melko nopsaan. 10 minuutin tapaaminen riittää.

Vierailija
20/26 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ehkä kannata miettiä niinnkään sitä, onko toisella mahdollisuuksia pettää (kaikilla kyllä on, ellei olla yhdessä 24/7, vaan että millainen se parisuhde on ja miten toinen osapuoli suhtautuu pettämiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi