Ei jaksa enää innostua lapsista, kun kasvoivat ulos kivoista lastenvaatteista.
Eipä enää mikään motivoi, kun lastenvaatteitakaan ei voi enää himoshoppailla 140-senttiselle.
Kommentit (10)
mä tykkään ostaa pojalleni 146 - 152 cm kivoja vaatteita sekä tytölleni 134 cm vaatteita. En ymmärrä, kun ihmiset valittaa ettei löydy kivoja, kyllä niitä on kun vaan hakee.
yli 130-senttiset lapset voi. Ei siis enää motivoi yhtään olla äiti, pelkkiä velvollisuuksia, ei mitään iloja elämässä, ei edes lastenvaatteiden himoshoppailua.
no provohan tämä. hyökkäys taas lastenvaatebloggareita kohtaan . hanki elämä
yli 130-senttiset lapset voi. Ei siis enää motivoi yhtään olla äiti, pelkkiä velvollisuuksia, ei mitään iloja elämässä, ei edes lastenvaatteiden himoshoppailua.
Niistä saa ihan hyvän hinnan käytettynäkin, vaikkeivät olisi enää priimaa. Suomessa on niin kova pula uusista vauvoista, että isommat ADHD:tkin menee kuin kuumille kiville hyvään hintaan.
katettua? Voittoa en tarvitse, kunhan saan omani pois.
katettua? Voittoa en tarvitse, kunhan saan omani pois.
ja muista että ruksaat vaan noudon, ja matkahuollon, jos lapset on tarpeeksi isoja.
noista adhd-kakaroista saa edustavia huutiskuvia otettua millään.
Mitä minä enää lapsilisillä teen, kun ei isoille lapsille ole enää kivoja lastenvaatteita myynnissä.
Ihan sama mulle mistä marketista ex-anoppi pennuilla karmeat tummansiniset kolitsipuvut ostaa, ei kiinnosta vaikka ostais örkkikuvioisia prismasta tais sittarista.
En tartte enää lapsilisiä, luovun lähivanhemmuudesta ilman käräjäoikeutta.
Hanki koira.