Lue keskustelun säännöt.
kertokaahan, mitä mahtaa ex:n mielessä olla, kun laittoi tällaisen viestin:
10.11.2005 |
siis tekstarin:
Hyvää hääpäivää!
eli ollaan siis oltu naimisissa, mutta erottu jo 9v sitten!!
Nyt mulla jo täysin uusi elämä. Kaksi uutta lastakin!
Kommentit (3)
ihmettelen vaan, että oikeestiko vielä haikailee jotain mennyttä!??
Ihan oli oma vikansa kun erottiin! Pyyti kyllä uutta yritystä monta kertaa eron jälkeen. Mutta en todellakaan voinut!!
Ja sinkkuna on vieläkin...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen naimisissa ja exällä pieni poika uuden avovaimonsa kanssa, erosta noin 8 vuotta. Olen kyllä aina tiennyt että exällä jaäi pieni kaipuu päälle.
joko pila, tai sitten tuli haikea olo ukolle ja ajatteli kokeilla onneaan muistamalla asiaa jota harva mies muistaa.