Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toivot joululahjaksi itsellesi.?

Vierailija
12.12.2011 |

ja ikäsi. :)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tyytyväinen, jos saan edes jotain noista. Ikää 36v.

Vierailija
2/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 ja toivon, että saisin vaikka 4 tuntia olla ihan yksin hiljaisessa kodissa (eli että mies menis lasten kanssa pihalle tai jotain...)

ja kyllä rakastan lapsia ja perhettäni, mutta haluaisin joskus olla pienen hetken ihan yksikseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en toivo mitään, mutta mies sanoi, että haluisi ostaa jotain mitä minä haluan ja tarvitsen.

Sanoi, että tuntuisi kurjalle jos hän ja lapsi saavat lahjoja, mutta minä en mitään, mutta ei haluaisi ostaa mitään turhaa kuitenkaan.

Mieheni saa monta vuotta toivomansa lahjan joka maksaa n.200€ ja meidän vauva saa pulkan ja lelun (on vasta 7kk).

Mutta ku on ongelma keksiä jotain mitä itse haluaisin. :D

Vierailija
4/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon vaan rauhallista joulua ja mukavaa yhdessä oloa perheeni ja mummujen ja pappojen kanssa. :)

Että kaikilla olisi hyvä olla.

Vierailija
5/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa puistoillessa tulee helposti kylmä ja nuo Ruskovillan housut näyttävät ihanan ohuilta.

Vierailija
6/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleen toivetta. Mies kyselee...

En halua koruja (enää), en nyt hajuvesiäkään, ei kirjoja (ne ostan itse), en juuri meikkaa (ja olen allerginen). Uusi kello, kamera ja puhelin on...

Vierailija
7/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

überseksikäs, kokovartalon piilottava haalari, uudet korvakorut ja ehkä kaulakoru. Lahjabudjetti on annettu, joten katsotaan mitä kaikkea siihen keksin.

Niin ja ikää mulla 34.

Vierailija
8/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ja aatellu, että oonko ihan outo ku en itselleni keksi enkä välttämättä haluaisikaan mitään lahjaa. :D

Vierailija
9/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen äidiltä pyytänyt uusia sukkia. Tällä kertaa ei ollut tarvetta, niin pyysin sitten parit uudet "pitkät kalsarit", niin pärjää ulkona ollessa :)

Muuten en oikein osaa pyytää mitään kun tuntuu, että kaikkea tarpeellista on ja inhoan kaikkea krääsää.

Oon sitten sanonut jos joku haluaa lahjan välttämättä hankkia, että käyttötavaroita voi antaa jos haluaa. Vaikka kosmetiikkaa (suihkusaippuaa, jalka-/käsivoidetta yms.)

Ja mihehelle sanoin, että kirja ja suklaakin toimii aina.

Meillä on miehen kanssa joka vuosi tää sama ongelma, että ei oikein osata keksiä toisillemme lahjoja. Tosin vuosi sitten ukko veti ässän hihasta ja oli ostanut Thomas Sabon kaulaketjun johon saa sitten ostella erilaisia koruja(valikoima on tosi laaja), jos haluaa. Siitä tykkäsin vaikka en tosiaan mikään koruihminen olekaan. Nyt ketjussa on sydän viime joululta ja hevosenkenkä jonka sain nyt äitienpäivänä kun odotin esikoistamme :)

Nyt mies sanoi, että ei voi ostaa siihen uutta korua kun se olisi liian ilmeistä ja haluaisi yllättää mut niin kuin vuosi sitten :D

Mutta sanoin hänelle, että ihan nuo käyttötavarat kelpaa jos haluaa välttämättä jotain ostaa :)

Niin ja se mun ikä 28v.

Vierailija
10/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä haluamme joululahjaksi, että aviopuolisoleiri rahaa. :D Se olisi kummallakin haaveissa, mutta ku ei muka raaski täysin itte maksaa. :)

Vierailija
11/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "kaamerapankki" on auki... oon jo kauan haaveillut digijärkkäristä, mutta ei sitä oikein minimi äitiyspäivärahoilla osteta, joten nyt sitten alan keräämään sitä varten rahaa, ja ikää on 29

Vierailija
12/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tule myöskään saamaan mitään..... Rahat totaalisen loppu ja ne vähätkin säästöt tyhjensi teini miehen tililtä. Ei tule joulua meille.

Vierailija
13/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleensä lainailen paljon kirjastosta, joten tuntuisi turhalta ostaa.

Suklaa kelpaa aina, lahjaksi jotain "hienompaa".

Ei mitään koriste- tms esineitä, käyttötavaraa korkeintaan.

Suola- ja pippurimylly menis ihan nappiin!

37 v

Vierailija
14/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoja, suklaata, hiuslakkaa, sukkia, pikkuhousuja, pyjaman, villasukat.

Jotain tuon suuntaista. Miehelle olen vihjannut hiuslakasta. Se jää aina ostamatta itseltäni ja olen kuitenkin aina iloinen jos sitä on olemassa.

Vierailija
15/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silitysrautaa ja -lautaa. Kirjoja. Rahaa saan sukulaisilta, kun asuvat kaukana eivätkä halua/osaa/voi ostaa mitään mitä voisi postissa pistää. Hopeisen rannekorun jos vaikka avokilta saisi, kyllästyttää rihkama.

Olen 20.

Vierailija
16/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoristusrauta, rahaa ja matka Brasiliaan, kiitos... :)

Vierailija
17/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin piirtein toivomansa. Hyvä ruoka ja oman perheen läsnäolo riittää mulle.:) Ikä 35v.

Vierailija
18/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissavuonna lapsi itki pitkään ja oli onneton, kun äiti sai vain yhden lahjan, vaikka äiti on ollut kiltti:-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä