Miksi pelottavia angrybirds-hahmoja pikkulasten leikkivälineisiin. Espooseen tulossa 5
angrybirds-leikkipuistoa.
Eikös nuo pelit ole vähän isompien juttuja?
http://www.iltasanomat.fi/digi/angry-birds-siirtyy-leikkipuistoihin---k…
Kommentit (11)
viimeksi kun olin lääkärissä ja lapsi piti saada rauhoitettua paikalleen niin sai kännykkästäni pelata änkyröitä.
Varmasti kelpais leikkipuistossakin tollaiset.
Ei niille ehkä tule mieleen että pelottavasti irvistävä lintu keinussa ei välttämättä kauheasti houkuttele pientä taaperoa.
ja tunnistaa nuo hahmot jo pienenä.
AIka outo valinta kieltämättä pienimpien leikkivälineissä, koululaisten telineissä ymmärtäisin kyllä.
meidän 1,5 v poika rakastuisi varmaan tuohon leikkipuistoon. Hakkaa ipadillä kohta äidinkin Angry Birdsissä! :D
Ehkä syrjäytyneiden perheiden taaperot pelaa
syrjäytyneet ja älykännykät :D
pikkulasta isompi hahmo on kyllä aika pelottava, varsinkin jos ei tunnista niitä (ja veikkaan että loppujen lopuksi hyvin harva taapero pelaa noita).
että linnut eivät ole pelottavia!
Eikä tehdä niinkuin eräskin äiti, joka vaati päiväkotia kieltämään dinosauruslelut, koska hänen kullannuppunsa pelkäsi niitä.
sijoittaa työkkärirahansa viihde-elektroniikaan.
Sivistyneemmissä perheissä taaperoita viihdytetään muilla tavoilla kuin kännykkäpeleillä.
Ehkä syrjäytyneiden perheiden taaperot pelaa
syrjäytyneet ja älykännykät :D
että linnut eivät ole pelottavia!
Eikä tehdä niinkuin eräskin äiti, joka vaati päiväkotia kieltämään dinosauruslelut, koska hänen kullannuppunsa pelkäsi niitä.
Mun 2- ja 4-vuotiaat tunnistaa nuo linnut kyllä ja katselevat niitä innoissaan esim. lelulehdistä ja kauppojen leluosastoilla, vaikkeivät ole pelanneet koskaan. Eikä meillä edes ole älypuhelinta talossa. :)
Että jos joku lapsi niitä ensin säikähtää niin voi sille oikeastikin kertoa että ne on vain hauskoja hahmoja ja höpsöjä lintuja eikä niitä tarvi lainkaan pelätä.
KELLE MÄ VOIN SOITTAA TAI KIRJOITTAA MUN MAAILMA ROMAHTAA