Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hyllysysteemi lastenhuoneeseen leluille?

Vierailija
07.10.2011 |

Olisiko ideoita 2-vuotiaan huoneeseen. Sellainen, johon saisi helposti lelulaatikoita, että pysyisivät järjestyksessä. Korkea ei tarvitsisi olla. Ja, kun ei todennäköisesti tarvitse kovin kauaa, ei haittaisi ollenkaan, että olisi edullinen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on kummallakin oma Expedit hylly (16 lokeroa) ja siihen ostettu joitakin muovisia laatikoita (joka toiseen koloon). Olen laittanut ne nyt seinää vasten, mutta myöhemmin voi käyttää vaikka tilanjakajana. Hyllyihin saa kiinni työpöydät ja koko höskän voi ruuvata seinään.

Olen laittanut myös valokiskot hyllystön sisään ylimmälle riville. Toimii yövalona ja valaisee lelutkin esille.

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/categories/series/09064/

Vierailija
2/7 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta varmaan saa siihen sopivia laatikoita? Voikohan tuon korkean hyllyn laittaa toisinpäin, siis pitkittäin? Hinnat olisi kyllä soppelit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta varmaan saa siihen sopivia laatikoita? Voikohan tuon korkean hyllyn laittaa toisinpäin, siis pitkittäin? Hinnat olisi kyllä soppelit!

siis jos tarkoitat sitä missä on viisi lokeroa. Ja laatikoita niihin saa vaikka minkälaisia. Eikä ole kallis. Suosittelen!

Vierailija
4/7 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/7 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muovisia (läpinäkyvää sinistä, punaista, harmaata ainakin) ja muistakseni myös koria ja kangasta. Uusinä väreinä itse hyllykölle näytti olevan korkeakiiltoista punaista ja mustaakin.

Muoviset laatikot ovat noin 10e kipale, niitä itse olen ostanut.

En usko että hyllyjä voi laitaa toisin päin kuin kuvassa... Muistaakseni pohjalevyssä oli reiät kuin renkaita varten.

En yleensä osta Ikeasta yhtään mitään, mutta pakko sanoa, että tämän hyllykön laatu tyydytti. Todella jykevä, helppo koota ja pikkunippeliosat sopivia (ja vähän).

Näyttää kivalta, kun lokeroihin laittaa tosiaan pienet valot.

Mukana tulee seinäkiinnityskiskot, eli ei pääse kaatumaan lapsen päälle, vaikka kiipeäsi.

Vierailija
6/7 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Expedit 8-lokeroisena. Meillä on 6 muovista, läpinäkyvää laatikkoa ja kaksi kaapinovea. Isommallekin hyllylle olisi käyttöä, mutta ei ole tilaa.

On kyllä tosi kätevä, lapset näkee itse muovilaatikoista, mitä missäkin on

Vierailija
7/7 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotiaan sängyn alla on muutamassa laatikossa lelut. Legoille, junaradalle, astioille, muille leluille omat laatikot. Sieltä on lapsen helppo vetäistä aina se laatikko esille mitä tarvitsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän