Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon rakastunut Freddie Mercuryyn

Vierailija
12.12.2011 |

Harmi, kun se oli homo (tai taisi olla bi?) ja kaiken lisäksi kuollut.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, kun se oli homo (tai taisi olla bi?) ja kaiken lisäksi kuollut.

Vierailija
2/24 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla oikeassa, kakkonen!

Ja sitä paitsi siinä on se hyvä puoli, että olisin yksi niistä harvoista naisista, jotka tietää aina missä niiden mies on!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastunut Raatoon ja siellä hehkuttaa ihanaa rakkaustarinaanne.

Vierailija
5/24 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis äänestä parasta mieslaulajaa kautta aikojen, niin mulle se on Mercury.

Mutta muuten..anteeksi jos loukkaan sua, Freddiellä oli mieletöntä lavakarismaa, mutta ulkonäkö oli minusta kyllä jotenkin vastenmielinen, tai siis ne ulkonevat hampaat ja viikset...!

Vierailija
6/24 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis äänestä parasta mieslaulajaa kautta aikojen, niin mulle se on Mercury. Mutta muuten..anteeksi jos loukkaan sua, Freddiellä oli mieletöntä lavakarismaa, mutta ulkonäkö oli minusta kyllä jotenkin vastenmielinen, tai siis ne ulkonevat hampaat ja viikset...!

kun tuli kunnolla kaapista ja vaihtoi tyylinsä siihen lyhyttukkaiseen viiksihomomalliin ;) Se 70-luvun polkkatukkainen haalariveikko oli karmean näköinen. Viiket piilotti nököhampaatkin.

Vanha Queen oli kyllä loistavaa ja jonkinsortin nerohan tuo jätkä oli. Ja armoitettu showmies.

Vierailija
7/24 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. jo 25v Freddieen umpirakastuneena;-)

ps: Brian May tulee kyllä korkeintaan 1/2 askelta jäljessä (ja on vielä elossakin!)

Vierailija
8/24 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis äänestä parasta mieslaulajaa kautta aikojen, niin mulle se on Mercury. Mutta muuten..anteeksi jos loukkaan sua, Freddiellä oli mieletöntä lavakarismaa, mutta ulkonäkö oli minusta kyllä jotenkin vastenmielinen, tai siis ne ulkonevat hampaat ja viikset...!

Älä puhu noin mun miehestä. Ei vaan:D

Mun mielestä siitä tekee seksikkään just se karisma ja itsevarmuus. Hampaitaan se ei korjauttanut sen takia, että pelkäsi sen vaikuttavan tiettyjen lauluäänien muodostumiseen. Mua on aina kiehtoneet persoonalliset, perusporukasta erottuvat ihmiset. Ja se, että ukko esiintyy kymmennilletuhansille (tais olla joskus jopa 200 000 ihmistä yleisössä) niin täysillä ja sellasella voimalla, tekee siitä mun silmissä aivan uskomattoman seksikkään miehen. Ei siinä paljon pari etuhammasta tai homoviikset paina.

ap

Vierailija
9/24 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

makuun ihan liian Tom of Finland.

Vierailija
10/24 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa on, että sun vain pitää jakaa Freddie meidän muiden kanssa... t. jo 25v Freddieen umpirakastuneena;-)

tosin meillä ei ole noin pitkää "yhteistä historiaa"...

Vierailija
11/24 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoitko jokin aika sitten tulleen kaksiosaisen dokun ja stadionkonsertin?

Vierailija
12/24 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(nyt olen 44) Mercurylla oli mieletön lavakarisma, historian upein lauluääni ja hurrrrjan seksikäs olemus. Oikea miesten mies (siis kirjaimellisestikin), mutta huippueroottinen naisenkin näkökulmasta.

Vierailija
13/24 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoitko jokin aika sitten tulleen kaksiosaisen dokun ja stadionkonsertin?

Katson aina kaiken mitä telkusta tulee liittyen Freddieen tai Queeniin:) Jostain näkökulmasta katsoen oon varmaan melkoisen pakkomielteinen, mutta minkäs teet. Ihana huomata, että täälläkin jotkut ymmärtävät hyvän päälle;)

ap

Vierailija
14/24 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulen osingoille! Olen jo 35 vuotta ollut lääpälläni, ei voi mitään. Kaikki levyt omistan ja niitä myös säännöllisesti kuuntelen.

Mahtava ääni.

Vierailija
15/24 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa linkkiä teidän mielestä hyvään kuvaan Freddiestä!

Kaikki kuvat Live Aidista on mun lemppareita, koska niistä näkee mielettömän energian ja sen, että Freddie pitää Sitä vasemmassa lahkeessa.

http://netstorage.metrolyrics.com/artists/large/4508/75509470.jpg

ap

Vierailija
16/24 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tuli väärä kuva...

Vierailija
18/24 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 16 vuotiaasta saakka lääpälläni Freddieen (nyt olen 44) Mercurylla oli mieletön lavakarisma, historian upein lauluääni ja hurrrrjan seksikäs olemus. Oikea miesten mies (siis kirjaimellisestikin), mutta huippueroottinen naisenkin näkökulmasta.

Mä rakastuin häneen 14-vuotiaana, ja nyt olen 51-v. Umpirakastunut olen ollut 15-vuotiaasta asti, kun kuulin ekan kerran Bohemian Rhapsodyn.

Vierailija
20/24 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No voi yäk :DD"

Sä et vaan tajuu;)

Ymmärrän kyllä ettei Freddien seksikkyys uppoa kaikkiin, mutta niihin keihin se uppoo, se uppoo syvälle. Siinä on jotain alkukantasta niin, että siitä tykkää sekä miehet että naiset.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi