Olen rakastunut toiseen mieheen ja mustasukkainen tästä
kamalaa, olen naimisissa ja minulla on hyvä mies, kunnollisempi kuin ihastukseni kohde. Seuraan koko ajan ihastukseni FB sivuja ja olen tosi vihainen ja hirveän mustasukkainen jos joku nainen siellä hänelle jotain kommentoi, jos taas joku laittaa viestiä omalle miehelleni, se ei haittaa mua yhtään.. päinvastoin olen tyytyväinen jos mieheni tykkää siitä.
Miten saan järkeä päähäni taottua, tämä on niin sekopäistä.
Kommentit (5)
Piilota sen toisen miehen päivitykset sinun facesta ja pysy poissa sen sivuilta. Unohda koko homma ja hanki itsellesi elämä. Ihan oikeita ystäviä ja harrastuksia! Ja ala touhuta sen oman miehen kanssa jotain kivaa.
hän on kuin huumetta minulle. Minulla on harrastuksia, liikunta (joka päivä) ja piirrään. yirtän aina saada mieheni tekemään jotain kivaa kanssani mutta ei hän halua. Liikunta ei häntä kiinnosta, ja ainoa johon hänet saa on leffa taikka ravintolaan syömään. hän on kunnollinen mies, ei juo eikä polta mutta on todella tylsä!
ap
Joku toinen pelaa jotain peliä ko hullu, toiset roikkuu täällä, mutta sinä päätit sitte ottaa tuollaisen ihastuksen siihen kohti.
Repäiset itsesi irti ja kuukauden päästä sinua jo naurattaa koko juttu. Joulun aikaan on hyvä tehdä tuo irtiotto ko on paljon muuta puuhaa.
ainakin mulla, pelottaa jo etukäteen. Hän on mielessäni koko ajan, aamusta iltaa. eka asia kun herään vika kun nukahdan. kamalaa....kavereille ei voi asiasta puhua, alkaa sellainen moraalisaarna ja haukkuminen.
ap
ap