Kokemuksia jouluruokien tilaamisesta Stockalta??
Tekis mieli kokeilla ainakin kinkun osalta...ja ehkä jonkin kalan..
Kommentit (9)
tilannut kinkun, mutta sen saaminen on TUSKALLISTA ja samaan aikaan ALTAAT TÄYNNÄ KINKKUJA:( joten enää en ole tilannut sitä. Ostan Stockalta laatikot niiden omat on hyviä, kalat ja muut. Kinkun nappaan, jos on altaassa sopiva muutoin haen lähimmästä cittarista...
Onko pakko jauhaa jouluruuista jo nyt kun aikaa jouluun vielä melkein 3 vko
Onko pakko jauhaa jouluruuista jo nyt kun aikaa jouluun vielä melkein 3 vko
eipä oo enää kahtakaan viikkoa...
Minusta ovat hyviä, kinkkua ja kalaa en tarvitse.
ap*onko se kinkku sieltä tilattuna siis ihan valmis, paistettukin jo jne*?
Entäpä jälkkärit, millaisia?
Kannattaa katsoa nettisivuilta eri vaihtoehtoja.
Minulle ei paistettu kävisi, koska haluan itse aina paistaa kinkkuni ylikypsäksi ja mureaksi ja valmiiksi paistetut kinkut ovat makuuni raa'anpuoleisia (vaikka tietenkin kypsiä ovatkin). Sen sijaan olen jo useamman vuoden tilannut Stockmannilta (kokonaan raa'an) luomukinkun.
Jälkkärit ovat samaa kamaa kuin herkkutiskiltä saa muulloinkin. Voit jo nyt käydä ostamassa pieniä rasiallisia eri jälkiruokia ja valita niistä sitten parhaimman. Itse en noista ole kovinkaan innostunut koska jälkkäri kuin jälkkäri sisältää monia e-koodeja. Ihan oikeasti vaikkapa joku karpalokinuskirahka - miksi siinä pitää olla 3-4 e-koodia kun itsetehtynä siinä olisi luultavasti: rahkaa, kermaa, sokeria, karpaloita ja kinuskia (jos sekin itsetehtyä niin tuokin takuulla e-kooditonta). Helppoahan se tietty on ostaa jälkkärit valmiina. :)
Tiesittekö muuten, että monilla peruselintarvikkeilla, terveellisillä esim, on omat e-koodinsa?!
Tuo e-koodihysteria on mennyt älyttömyyksiin.
ap