Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ottaa lasten autismin paremmin kuin minä

Vierailija
10.12.2011 |

hän toi Nature-lehden, jossa kerrottiin, miten hienoa työtä autistiset työryhmän jäsenet tekevät erilaisissa tutkimusrymissä eri puolilla maailmaa.

Hieno juttu, tuohon tilanteeseen vaan on aika monta askelta meidän perheessä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko sinulla tapana olla huolissasi? Elämä voi olla raskasta jos aina on varautumassa pahimpaan. Kaikella kun on tapana järjestyä ja moni murehtiminen menee hukkaan... ap

Vierailija
22/26 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse murehdin sydän sykkyrällä, mutta mies näkee positiiviset puolet ja vähättelee (minusta) negatiivisia. Haluaa keskittyä positiivisiin asioihin enkä saa yleensä keskusteluapua häneltä mieltäni puristaviin asioihin, kun hän hermostuu "vatvomiseeni" ja "negatiivisuuteeni". Ei autismista kyse, mutta lapsen terveyteen liittyvistä asioista kumminkin. Luulen, että miestäni pelottaa asioiden myöntäminen edes itselleen, eikä uskalla oikein pohjamutia myöden puhua kanssani näistä tunteistani.

T. 4kk ikäisen poitsun äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ole voitu osoittaa periytyykö se äidin vai isän puolelta. Poikkeuksia on, kuten Rettin syndrooma, joka periytyy x-kromosomissa. Rettin syndrooma ei ole varsinaiseseti autistinen syndrooma, vaikka siihen osana kuuluukin autistiset piirteet.

Vierailija
24/26 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilla lapsilla terapiat pyörii ja edistystä on koko ajan. Ja ajoittain takapakkia. Fyysisesti terveitä kuin pukit, siitä olen todella kiitollinen. Kun oppisi siihen että normaalius ei ole mikään onnelliseksi tekevä asia, se syntyy muista asioista.

Täytyy vaan pitää mielessä ettei ole vaatimassa koko aikaa lisää. Silti huolestuttaa miten pärjäävät sittn kun meitä vanhempia ei enää ole.

ap

Vierailija
25/26 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia tosiaan Sinulle !

Ehkä on hyvä että miehet pitää vähän tota positiivisuutta yllä, vaikka ei se aina elämän realiteeteissa lohduttaisikaan.

Terv. 4kk ikäisen poitsun äiti

Vierailija
26/26 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä olleet muista lapsista kiinnostuneita.

Muuten ei mitään ihmeellistä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi