Kaupassa nähtyä ja tuli paha olo
edelläni meni nuorehko nainen jolla oli lapsi arviolta 2-4 vuotias, pystössä pysyi niiden toppahaalareiden alta vähän väkisin ainakin näytti siltä ja se mamma lykki sitä kersaa selästä aina eteenpäin tai veteli itseensä päin, kassan kohdalla se alkoi selittään sille myyjälle miten lapsi oli oppinut potalle ja alkanut seisomaan tukea vasten, taisi kertoa kaikki lapsen vaiheet läpi, oli jotenkin vaivautunut olo että eikö tuolla tosiaankaan pyöri mitään muuta päässä kuin oma lapsi, vastapäätä kauppaa kun katsoi ikkunasta ulos oli sattunut kolari ja se kiinnosti ainakin muita paljon enemmän.
Kommentit (22)
Miksi pitäisi toisen lapsen jutut kiinnostaa
joka saattoi olla tuttu ja siksi juttelivat. On se nyt aika outoa että kassajonossa ei sais mitään puhua ettei vaan häiritse takanaolevaa liiallisilla jutuilla lapsestaan.
Luin ja luin enkä saanut tuosta ekasta lauseesta mitään tolkkua.
Siis mitä? Mä en kans ymmärtäny, voitko toistaa?
ettei lapsen kehityksestä saisi olla iloinen ja kertoa tutulle myyjälle asiasta, kenties ovat sukua/ystäviä.
Ehkä sinn ilmeet ja eleet ap oli asia jonka takia myyjä vaivaantui?
Ne puhuu ehkä nyt puhelimessa tai kahvikupin edessä miten sinä olit jotenkin pelottava kyttääjä?
lapselle, lue se niin monta kertaa että ymmärrät.
tarkoittaa sinun.
Sori, jäi yksi kirjain tekstistä.
tarkoittaa sinun.
Sori, jäi yksi kirjain tekstistä.
2-4vuotias oppinut seisomaan tukea vasten??? Jos kyseessä oli vammainen niin kenties asia oli todella tärkeä lapsen äidille ja häneltä pääs tilannetaju karkaamaan.
Luin ja luin enkä saanut tuosta ekasta lauseesta mitään tolkkua.
enpä kyllä mäkään oikeen ymmärtänyt, varsinkaan sitä mikä sai voimaan pahoin. :)
lapselle, lue se niin monta kertaa että ymmärrät.
Aloitus tekstissä on VAIN YKSI LAUSE!.
Tälle Ap,eelle mä annan virtuaalisen diplomin,toi vaatii jo lahjoja=D
Monta lausetta, yksi ainoa virke, eikä vähääkään järkeä...
pilkkuja löytyy muutama mutta aikas pitkä teksti ilman hengähdystä.
Aloitus tekstissä on VAIN YKSI LAUSE!.
Tälle Ap,eelle mä annan virtuaalisen diplomin,toi vaatii jo lahjoja=D
Niin siis mikä pyrstö niiden toppahaalareiden alta näkyi? Sen pyrstön näkyminenkö aiheutti pahoinvointia?
eikös se ole hyvä, kun ÄITI x rakastaa lastaan
varmaan hirveesti ole lasten kanssa ollut tekemisissä jos aattelee et just kävelemään oppinut voi olla 2-4 v.
Ymmärtänyt mistä sulle tuli pahaolo