mitä tehdä
milloin antaa seksiä tai että ei anna?
tapasin illanvietossa miehen ja oltiin aika kännissä molemmat ja molemmat varattuja ja seksinnälkäisiä.
Yksi asia johti toiseen eli seksiä oli mutta ei yhdyntää. Muuta kyllä. Mies kyllä senkin jälkeen sanoi ihania asioita jne.
Pari päivää kului, ehkä 4 ja mies laittoi viestiä ja halusi tavata uudestaan. Viestit meni vähän vihjaileviksi. Tapasimme ja taas ajautui samaan tilanteeseen eli ei kuitenkaan yhdyntää vaikka molemmat tosi kiihottuneita toisistamme.
Sen jälkeen mies halusi puhua ja sanoi ettei halua suhdetta eikä ihastua tms. että seksiä silloin tällöin ehkä 1krt/v tai jotain sinnepäin ja että haluaa pitää taukoa. Tuli tosi paska fiilis itselle siitä. Ei tehnyt mieli suudella.
Mies laittoi myöhemmin viestin, että anteeksi jos pahoitti mieleni ja että ei johtunut minusta vaan kadutti niin paljon kaikki. Ja että olen ihana ja sen näköinen nainen josta hän pitää. Ja että haluaa vielä tavata mutta että otetaanko pieni aikalisä suhteen kanssa?
Mulla oli siinä vaiheessa vaan niin paska fiilis että mies haluaa seksiä multa 1krt/v.
laitoin itse viestin että musta tuntuu että oli tässä,paska fiilis mullakin ja muuta en sano. Ja että meni liian pitkälle tuo ja että en halua että kukaan saa tietää mitään siitä meidän "seikkailusta" ja että ollaan erilaisia.
Nyt tuli seuraavana päivänä ikävä tuota toista miestä. En vain osaa näitä sosiaalisia suhteita fiksusti hoitaa. Olen kömpelö.
Kun itse nimenomaan haluisin toista lähelle kun sitä ei omassa liitossa ole ja sitten mies ei halua nähdä.
teenkö emämunauksen jos laitan miehelle viestiä vielä?
vaikka että hän pahoitti mieleni mutta haluisin vielä nähdä tms. Tosin mies voi siihen vastat että joo nähdään mutta pidetään taukoa tai muuta yhdentekevää.
Joo ja menin ihastumaan siihen ja kurja olo.