Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut linnanjuhlissa jonain itsenäisyyspäivänä?

Vierailija
10.12.2011 |

Tarkoitan nyt ihan tätä presidentin vastaanottoa.

Mitä sinulla oli päällä?

Viihdyitkö?

Oliko linna upea?

En ole koskaan ollut presidentinlinnassa. En edes eduskunta-talossa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli omasta mielestä tosi nätti iltapuku, ostin ihan Helsingistä. Juhlissa oli paljon rennompaa, kuin olin kuvitellut. Siellä on paljon mielenkiintoisia, ihan tavallisia ihmisiä, harmittaa vaan, kun media seuraa vain julkkiksia. Selostajat eivät tunne alkuunkaan tuntemattomimpia, olisi paljon mielekkäämpää kuulla heidän haastatteluja, kuin seurata kansanedustajien pukuja jne. Itse Linna on sokkeloinen ja aika pieni. Siellä on niin ahdasta, ettei itse rakennusta kovastikaan ehdi tutkia. Tarjoilut ovat suht. Vaatimattomat, eikä syöminen ole ykkösjuttu. Tanssilattialla oli oikeasti hauskaa, etenkin kun kamerat poistuivat ja niiden mukana ne kaikista huomionhakuisimmat julkkikset. Oli kieltämättä jännä kokemus:)

Vierailija
2/4 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne eivät tajua kutsua minua? Tuttujani on ollut siellä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsut tulee todella myöhään, eli jos ei osaa odottaa kutsua, niin melko kiire tulee etsiä puku jne. Ja rahaa meni meiltä taatusti enemmän, kuin mitä juhlat maksavat per vieras, eli oman osuutemme jätimme takseille, vaate/kenkäkauppoihin, kampaajalle, meikki, jne.

Vierailija
4/4 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se syöminen ei ole siellä etusijalla. Tottakai siellä on kaikenlaista, mutta ei siellä pysty syömään, kuin pieniä paloja älyttömässä tungoksessa. Ja aika nopeasti se pöytä oli syöty tyhjäksi, ei sitä todellakaan täytetty koko iltaa. Se pöytä kuvataan aluksi, ei enää kun siitä on muutama sata ihminen syönyt. En tarkoita, että pitäisikään olla ihmeellisempi, ihan hyvä näin. Ja koko sen pitkän odottelun ajan ei tarjota yhtään mitään, muutamassa huoneessa saa boolia, joissain ei mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi