Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekaluokkalainen toivoo joululahjaksi korviksia

Vierailija
09.12.2011 |

ja perusteli toivettaan kertomalla että suurimmalla osalla tytöistä hänen luokallaan on korvikset. Kun hain ip-kerhosta huomasin, että tyttö on oikeassa.

Emme aikoneet vielä antaa tytön laittaa reikiä korviinsa. Minkä ikäisenä tyttösi on saanut laittaa reiät korviinsa ja miksi juuri silloin?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle yksi korvareikien tekijä sanoi, että ei mielellään laita alle 6-vuotiaille, koska sen ikäisillä kasvaa vielä korvanlehti aika paljon ja reiän paikka voi siirtyä huonompaan kohtaan.

Vierailija
22/37 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ajatellut, että kun on vaaraa tuhlehduksista niin ekaluokkalainen on vähän pieni niistä kärsimään. Saisi olla pari vuotta isompi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ajatellut, että kun on vaaraa tuhlehduksista niin ekaluokkalainen on vähän pieni niistä kärsimään. Saisi olla pari vuotta isompi.

Vierailija
24/37 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla repesi myös korvalehti ihan aikuisen korvakorujen takia.

Rippikouluiässä voivat puolestani ottaa korviin reiät jos haluavat.

Vierailija
25/37 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusi silloin. On nyt 7-vuotias ja ei ole ollut mitään ongelmaa. Korvikset laitettiin mätäkuun aikana. Monilla paraneminen pitkittyy kun niitä pyöritellään ja putsaillaan desinfiointiaineella jatkuvasti, se vain hidastaa paranemista.

Vierailija
26/37 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli itse halunnut jo 4-vuotiaasta saakka, mutta rohkeus riitti vasta 6-vuotiaana. Koska korvalävistykset ovat aika iisi juttu, lupa meiltä vanhemmiltakin heltisi aika helpolla. Toki tytön kanssa on paljon juteltu asiasta ja koettiin, että nyt on tarpeeksi "vanha" ymmärtääkseen toimenpiteen ja mahdolliset seuraukset. Itse on pyöritellyt korviksiaan, etteivät "jumahda" paikoilleen. Jompi kumpi vanhemmista taas hoitaa puhdistusaineella puhdistamisen silloin tällöin. Hienosti ovat parantuneet näin. Eikä toimenpide kuulema sattunut yhtään.

Vierailija
27/37 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 6-vuotias eskarilainen. Joillakin on korvikset joillakin ei. En kyllä kiinnitä asiaan edes huomiota.

Vierailija
28/37 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on 12v ja ikinä ei ole mitään ongelmia ollut reikien kanssa.

Talvi oli silloinkin kun laitettiin ja ei haitannut pipo eikä muutkään jutut.

Anna tytöllesi lahjaksi korvikset!

Vierailija
29/37 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannata laittaa, kun uidaan paljon rannoilla yms.tulehdusriski isompi (meillä kyllä otettiin kesällä)

Meillä lapset oli 7 ja vajaa 4v.kun viime kesänä saivat korvikset, mitään ongelmia ei ole ollut.

Voithan ap laittaa tytöllesi nappikorvikset, niin pienempi ei saa napattua kiinni. Napit oli meilläkin harjoituskorviksina ja niitä tykkäävät edelleen käyttää kun on niin helpot

Vierailija
30/37 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nähnyt mitään estettä sille etteikö olisi niitä saanut.

Vierailija
31/37 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvien putsaaminen on ongelma. Mulle ei tuota mitään ongelmaa esim pestä saman ikäisen hampaita joka ilta. Pesee itse aamuisin...eipä ole korvien putsaaminen muutaman viikon ajan todellakaan mikään ongelma :D

Vierailija
32/37 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö itse halusi ja sai, ei sen kummenpaa tarvittu. Aluksi putsasin niitä, mutta ei siihen montaa päivää tarvittu. Hajoituskorvikset olivat 6vk jonka jälkeen vaihdettiin pieniin nappeihin. Nyt reijät olleet jo yli3v eikä kertaakaa ole ollut mitään ongelmaa.

Vierailija
33/37 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö oli 5v.

Vierailija
34/37 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin sain itsekkin. Mun mielestä ihan hyvä ikä. Alle kouluikäiselle en antaisi laittaa.

Vierailija
35/37 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tyttö viimeksi puhui asiasta eli näyttää olevan varsin tärkeä asia. Harkitaan.

Vierailija
36/37 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin ottaa reiät silloin, kun luotin siihen, että ymmärtävät, että niitä täytyy hoitaa ja laittaminen sattuu. Molemmille selvitin nämä asiat etukäteen ja kun silti halusivat, niin kävivät isänsä kanssa laittamassa reiät.

Hyvin meni.

Vierailija
37/37 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumme maassa jossa se on yleinen tapa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän