Lue keskustelun säännöt.
Tulirokosta vielä, onko kokemusta (ov)
09.12.2011 |
tarttuuko helposti (siis kyläiltäessä), tarttuuko myös aikuisille? Onko paha tauti?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
edes perheenjäsenten kesken.