Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi luennoitsija tulee juttelemaan aina mulle??

Vierailija
04.10.2011 |

Meillä on tietyllä kurssilla aika pieni ryhmä ja minä olen ainut nainen. Jään väliajalla usein luokkaan istuskelemaan ja lukemaan muistiinpanoja ja katsomaan kotitehtäviä jo valmiiksi, tai sitten haen kahvia tms.

Jos jään luokaan heti, luennoitsija tulee juttelemaan jostain ja jos lähdemme kaikki luokasta, luennoitsija tulee luokkaan perässäni ja tulee sitten juttelemaan!

En käsitä, ala on semmoinen, että meillä ei harrasteta mitään flirttiä (ollaan nörttejä enemmän tai vähemmän) enkä minä ole edes se kurssin hiku, ennemminkin taidan olla se tyhmin.

Ahdistavaa. On mulla kyllä isot tissit. Pääsisinköhän niiten avulla kurssissa läpi...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kyselemään kaikkee ja sit selitti ummet ja lammet tietystä jutusta kun erehyin vähän kysymään. Hävetti oikein.

Vierailija
2/5 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat, että ennemminkin taidat olla tyhmin ja myös, että sinulla on isot tissit.

Ehkä luennoitsija on vain huomannut, että olet epävarma ja hän vain haluaa varmistaa, että olet oppinut ja siksi tulee juttelemaan tehtävistä ja opiskelusta (niistä kai juttelette?).

No, et pääse tisseillä kursseista läpi, sinun on osattava tenteissä. Toki voi käydä niin, että jos olet oikeasti vain yhden pisteen päässä alimmasta hyväksytystä ja opettaja miettii, että saatko jostain vastauksesta vaikka 3 tai 4 pistettä, niin voit saada sen paremman, mutta sekin vain siksi, että sinut muistetaan. Opiskelijoiden kannattaa osallistua opetukseen ja tehdä harjoitustehtäviä, niin että opettaja muistaa. Tuntemattomalle on helpompi antaa huonompi pistemäärä rajatapauksissa. Tietenkin voit saada hyviä vinkkejä, mitä asioita kannattaa osata tentissä, mutta niin voi saada kuka tahansa muukin, joka vain juttelee luennoitsijan kanssa tehtävistä ja kursseista. :)

Älä ahdistu tai jännitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ehkä hän vaan tykkää ottaa kontaktia opiskelijoihin ja vaikutat jotenkin helpolta ihmiseltä ottaa kontaktia. Ja ei kai hänellä nyt sellaiselle opiskelijalle mitään sanottavaa olekaan, joka ei ihmettele kurssilla mitään. On mahdollista, että hän haluaa saada vaikutelmia, miten hänen luentonsa menevät perille tai mitkä asiat tuntuvat opiskelijoista vaikeilta.

Tai sitten tosiaan hän miespuolisena tykkää ottaa kontaktia naispuoliseen. Tosi vaikea sanoa kun ei tapausta muuten tunne..

Vierailija
4/5 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle aina tullaan juttelemaan.

Ja syy on siinä että olen sen näköinen että osaan keskustella ja avaan suuni siinä missä muutkin.

Jos multa jotain kysytään en sano en mä tiedä vaan mitä mieltä olen.

Kun mut otetaan mukaan keskusteluun silloin tiedetään että ei tule ns hiljaista hetkeä, vaan juttu menee eteenpäin.

Ehkä sulla on samanlainen habitus.

Vierailija
5/5 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luennoitsijat aina katsoo mua. Ja jos kysyvät jotain ni joskus painan tietoisesti katseen alas, ku en viitsisi aina vastailla tyhmiä. Mistä tämä johtuu? Miksi ne ei valitse kiusakseen jotakuta muuta?