Jos oikeudessa näyttää persettä, välttyykö sakoilta jos on epävakaa-diagnoosi?
Eikä voi itselleen ja käytökselleen itse yhtään mitään?
Kommentit (19)
saanutkaan, jostainhan sitä on aloitettava. Ja samaan ulosottokasaan menee sakot mitä elaritkin. Tai jos vaikka vankilassa kävis ne sakot kuittaamassa, tulis nähtyä sekin laitos.
elämään tulee monia ennenkokemattomia ja uusia asioita.
Ehdottomasti näytän persettä jos huoltajuudesta joskus oikeudessa tapellaan, mulla ei ole mitään hävittävää.
saanutkaan, jostainhan sitä on aloitettava. Ja samaan ulosottokasaan menee sakot mitä elaritkin. Tai jos vaikka vankilassa kävis ne sakot kuittaamassa, tulis nähtyä sekin laitos.
eli niitä ei saa siellä kuitattua. Ne menee ulosottoon ja pilaa sun elämän vuosiksi.
elämäni vuosiksi. Enkä saa elareille edes mitään vastinetta, niin todellakin näytän persettä oikeudessa jos siihen joskus tilaisuuden saan.
peränsilmä ammottaa ohutsuoleen asti saattaa tulla ehdotonta vankeutta!!
sanoo mies joka on uittanu mulkkuaan väärässä paikassa!etkö sä tiedä,et sen jälkeen kun sä meet panee jotain muijaa ilman kumia,ei ole enää sun elämää!ei enää koskaan!miten jotkut voi ollaki noin tyhmiä!!
Jos tulee varren kanssa, ei haittaa, pääsipähän kokeilemaan.
Ja ehdoton vankeus on täysi vitsi, käytännössä ei tarkoita yhtään mitään.
tavata lapsiani tarpeeksi. Tyhjästä en maksa.
oikeudenkäynnin aikana vai saanko uuden tilaisuuden näyttää tuomarilla TAAS persettäni?
Pepun paljastus kuuluu jollein lätkän MM-voittajille. Ole enemmän oma persoona ja keksi jotain uutta!
sanoo mies joka on uittanu mulkkuaan väärässä paikassa!etkö sä tiedä,et sen jälkeen kun sä meet panee jotain muijaa ilman kumia,ei ole enää sun elämää!ei enää koskaan!miten jotkut voi ollaki noin tyhmiä!!
palstan vakihullu, jota kutsutaan Psykomammaksi.
ennenkuin pysyvä sairaseläke on saatu. Ihan turhaa mua kuntoutustuella roikottaa, en edes yritä parantua, revittelen kunnolla ja otan kaiken irti hullunpapereistani.
hullu noin vaan ihan epävakaaksi persoonallisuudeksi. Itse sain tuon diagnoosin joskus, kun oli ongelmia päihteiden ja elämän kanssa. Tuollaista tai mitään varsinaista häiriökäytöstä kyllä ei ole ollut. Onko se sairaus sulle joku keppihevonen, jolla puolustelet paskaa käytöstäsi? Siis käyttäydyt kuten hullu ja puolustelet sitä sitten jälkikäteen lääkärin lapulla? Ota nyt itseäsi niskasta kiinni ja lopeta, ei tarvitse näytellä tyhmempää kuin jo on.
Oikeasti epävakaa ihminen ei luule pääsevänsä kaikesta helpolla vain siksi että on tuo diagnoosi. Pelkkä lapsellinen käytös ei riitä siihen!
Kai sillä diagnoosilla joku merkitys on. Sen ansiosta saan tehdä ihan mitä mua huvittaa, kaikki menee diagnoosin piikkiin.
on niin hyvä idea, että antaa palaa! Tuomaristo varmasti ymmärtää näkökantasi!
Jos oikeuteen huoltajuudesta ja elatuksesta mennään, niin etukäteen on jo tiedossa, että minä en saa lähivanhemmuutta ja maksajaksi joudun, miksen siis ottaisi kaikkea irti tilaisuudesta ja haistattelisi ja näyttäisi persettä.
Ihan sama lopputulos vaikka tekisin mitä tai olisin tekemättä, ei siis mitään menetettävää.
ja kyllä epävakaakin tuon verran voi käytökselleen. Se ei vaan tajua, että pitäisi.