Mitä ostatte miehellenne joululahjaksi? Mulla pää ihan tyhjä..
Kommentit (44)
saan itsekin sitä sitten lainata ;)
-Miten olisi joku elämyslahjakortti: yksityislento pienkoneella, kuumailmapallolento?
-meillä mies on tykännyt myös jalkahoidosta ym.
-Joku siisti paitapusero/neule
-Mitä harrastaa, tarvitseeko harrastuskamoja? Itse tein kerran kuntosalitreenaajan "herkkukorin", jossa oli uusi juomapullo ja salihansakt, protskujauhesäkki ja erilaisia proteiinipatukoita :)
pitkähihaisen paidan (toivotatvasti väri osui kohdalleen...)
Eläkeläisten Humppapullon (taskumatti)
punkkua ja valkkaria 2,5 dl alumiinitölkissä(pitää viineistä, eikä olla koskaan juotu sellaista)
Mies haluaisi jotain uutta, ihmeellistä ja yllättävää. Ja jos ei lahjaan halua käyttää lähes 1000 euroa, tosi vaikea keksiä.
Ja kun sile pitää joulukuussa keksiä kaksi lahjaa, sillä on synttäritkin...
Vaatetta ei voi ostaa, mies inhoaa pehmeitä paketteja.
Tähän mennessä olen aiempina vuosina antanut: jääkiekkopeli, kauko-ohjattava auto (itse hinkui, käytti tasan kerran), autorata, korona-peli, Monopoli, linkkuveitsi, viinin ilmaaja + mikki- ja plutotaulut, viinikarahvi, all-in-one-kaukosäädin, tietokonelaukku, uimahousut (oltiin opiskelijoita, rahat tiukassa, käytiin paljon uimassa ja miehellä oli joulun alla menneet uikkarit rikki, naamasta näki, että pettyi tästä lahjasta, kun mulla ei ollut varaa ostaa niitä kalliimpia uikkareita, jotka olisi halunnut), kattoon ripustettava Aku Ankka-patsas.
Joku tekninen vempele pitäisi olla, se olisi paras. Joku Aku Ankka-aiheinen juttu olisi myös hyvä. Tai joku viineihin liittyvä - osin kaupassa ei ole nyt mitään sellaista uutta viinijuttua, jota voisi ostaa.
Viiniäkään ei kannata antaa, kun meillä on kaksi viinikaappia täynnä pulloja.
Tuo golfputtausjuttu olisi tosi hyvä. Mistä saa parhaan ja ihmeellisimmän? Joku honkkarin versio ei miehelle käy.
Olen ajatellut pihviveitsiä. Marttiinin veitsitukkia. Teatterikiikareita (mutta pienet hyvät kiikaritkin kamalan kalliita). Kalvosinnappeja. 100-150 euroa ihan maksimi, mitä haluan yhteen lahjaan käyttää.
Oikeasti mies haluaisi varmaan sellaisen hienon kahvinkeittimen. Mutta maksaa 1500 euroa... Ja mies ei edes tykkää erikoiskahveista. Haluaisi vaan päteä kavereille. Plääh.
Synttärilahjan ei tarttisi olla niin kallis, kun ostin sille jo lipun balettiin.
Mies haluaisi jotain uutta, ihmeellistä ja yllättävää. Ja jos ei lahjaan halua käyttää lähes 1000 euroa, tosi vaikea keksiä.
Tähän mennessä olen aiempina vuosina antanut: jääkiekkopeli, kauko-ohjattava auto (itse hinkui, käytti tasan kerran), autorata, korona-peli, Monopoli, linkkuveitsi, viinin ilmaaja + mikki- ja plutotaulut, viinikarahvi, all-in-one-kaukosäädin, tietokonelaukku, uimahousut (oltiin opiskelijoita, rahat tiukassa, käytiin paljon uimassa ja miehellä oli joulun alla menneet uikkarit rikki, naamasta näki, että pettyi tästä lahjasta, kun mulla ei ollut varaa ostaa niitä kalliimpia uikkareita, jotka olisi halunnut), kattoon ripustettava Aku Ankka-patsas.
Joku tekninen vempele pitäisi olla, se olisi paras. Joku Aku Ankka-aiheinen juttu olisi myös hyvä. Tai joku viineihin liittyvä - osin kaupassa ei ole nyt mitään sellaista uutta viinijuttua, jota voisi ostaa.
Tuo golfputtausjuttu olisi tosi hyvä. Mistä saa parhaan ja ihmeellisimmän? Joku honkkarin versio ei miehelle käy.
Olen ajatellut pihviveitsiä. Marttiinin veitsitukkia. Teatterikiikareita (mutta pienet hyvät kiikaritkin kamalan kalliita). Kalvosinnappeja. 100-150 euroa ihan maksimi, mitä haluan yhteen lahjaan käyttää.
Oikeasti mies haluaisi varmaan sellaisen hienon kahvinkeittimen. Mutta maksaa 1500 euroa... Ja mies ei edes tykkää erikoiskahveista. Haluaisi vaan päteä kavereille. Plääh.
Synttärilahjan ei tarttisi olla niin kallis, kun ostin sille jo lipun balettiin.
79€. Onhan tuolla vielä kalliimpiakin netissä, mutta meillä saa kelvata tuo :) Googlaa, löytyy paljon erilaisia.
t. 4 tai joku
Tähän mennessä olen aiempina vuosina antanut: jääkiekkopeli, kauko-ohjattava auto (itse hinkui, käytti tasan kerran), autorata, korona-peli, Monopoli, linkkuveitsi, mikki- ja plutotaulut, viinikarahvi, kattoon ripustettava Aku Ankka-patsas. Joku tekninen vempele pitäisi olla, se olisi paras. Joku Aku Ankka-aiheinen juttu olisi myös hyvä.
tuntuu monella olevan. Kyllä minulle (olen mies)se ajatus on tärkein, että kultani jotakin minulle haluaa ostaa/antaa/valmistaa eikä lahjan rahallinen arvo!
Miten joku voi olla sellaisen ihmisen kanssa, joka valittaa 'liian halvasta lahjasta' ?!
keksi jotain uutta vitun tyhjäpää
Harmi, että on pinna noin kireällä. Onko sulla kuukautiset tulossa? Sellastahan se on odotella että koska siteeseen tulisi väähän väriä, että pinna vähän höllenisi.
Mun mies tekee mielellään ruokaa ja yks päivä se kokkailessa sanoi että "toiskohan pukki mulle uuden paistinpannun". Kyllähän se nyt tuo sen sille.
Ostan myös jonkun pienen yllärin, ehkä pyjanman housut ja tottakai hyvää suklaata ja ehkä jonkun dvd-boxin tai ihan vaan leffan?
Vaatetta ei voi ostaa, mies inhoaa pehmeitä paketteja. Tähän mennessä olen aiempina vuosina antanut: jääkiekkopeli, kauko-ohjattava auto (itse hinkui, käytti tasan kerran), autorata, korona-peli, Monopoli, linkkuveitsi, mikki- ja plutotaulut, kattoon ripustettava Aku Ankka-patsas... Haluaisi vaan päteä kavereille.
Onko se 10-vuotias?
- pipo
- neule
näistä valittanut puutetta, mutta ei itse jaksa shoppailla, varsinkaan vaatteita.
- kaksi cd:tä
mainitsi joskus toisen, mutta mä olin jo ostanut yhden enkä halunnut vaihtaa
- fotoalbumi yhteisistä jutuista v.2011
tällaisen teen joka vuosi ja siinä on hitonmoinen homma. nykyään teen sen vasta joulun jälkeen
AP:lle vinkiksi, käy katsomassa josko alkossa olis jotain uutuus-viinihärpäkkeitä.
Toinen vinkki: keittiökauppa Chez Mariuksesta ostettiin pari vuotta sitten aika hieno pihviveitsi+haarukka setti (6+6) ja maksoi vain 50€.
Meillä tärkeintä on yhdessäolo ja lahjat ovat asia erikseen. Voidaan arkena ostaa mitä tarvitaan ja saadaan iloa lapselle ostamisesta. Miehesi vaikuttaa tosi lapselliselta ihan lahjojen perusteella ja sen, miten isot vaatimukset isolla miehellä voikaan olla.
Jouluun menee muutenkin paljon rahaa, niin en ymmärrä miksi silloin pitäisi tuhlata kaikenmaailman turhuuksiin. Me käytetään rahat mieluumin lomailuun ja sisustukseen, kuten sanoin, niin lapselle ostetaan kaikkea turhaa jouluna. Aikuiselle miehelleni ja suvulle ei..
Ostan Tuomas Kyrön kirjan Kerjäläinen ja jänis.
Se on pastissi Jäniksen vuodesta (yksi miehen lempikirjoista) ja Kyrön Mielensäpahoittajastakin mies tykkää kovasti.
On varmasti mieleinen!
Niin, AP:n miehen tyyppiselle en minäkään ostaisi mitään. Omalleni kyllä, mutta vain tarpeellista tai sitten teen itse (huom, suurella vaivalla ;)).
joista sitten valitsen yhden tai useamman.
Lisäksi ostan jotain muutakin, esim. mies arvostaa hyvää viskiä, joten sellaista taas ostan. Mies raaskii harvoin itse ostaa niitä kalliimpia laatuviskejä, joten sellaista on kiva antaa lahjaksi.
jo yhden, pienen taskulampun. Se oli miehen toive. Jotain muutakin pitäis keksiä, haluaisin yllättää toisella lahjalla. Mun mies vaan ei ole niin tavaran perään, joten se on hyvin vaikeaa. työkaluista tykkää, mutten oikein osaa ostaa. Pulloistakin tykkää, mutta ostin just isäinpäivälahjaksi viskipullon. Pehmeät paketit on ok, jos tulevat tarpeeseen, mutta nyt ei ole sellaista tarvetta - paitsi ehkä, jos löytäisin hyvät lammasrukkaset. Vaikeaa!
ja kännykkään sellaisesta kuvasta jossa on puttaamassa greenillä (tosi hyvä kuva siitä:) täältä: http://designskins.fi/ Maksoi yht. n. 40e.
vanhanaikainen heilurimetronomi