Tuota noin, miksi salilla käyvä mies haluaa rintavan, reitevän ja persevän naisen?
Kommentit (5)
ja sopivasta määrästä rasvaa, on näky aina herkumpi kuin hintelän pullavilla naisilla, jotka eivät ole huolehtineet lihaskunnostaan.
nainen voi olla rintava, reitevä ja persevä ilman läskiä tai implantteja, tosin eihän sitä läskiä tarvi kovin paljoa olla jos löytyy myös lihasta. Mutta miksi ei haluaisi? Makuasioitahan nuo on eikä mitenkään riippuvaisia siitä miltä itse haluaa näyttää.
Voihan joku "nörtti" tms. joka ei kummemmin panosta omaan ulkonäköönsä toivoa kumppania joka tykkää laittautua.
Salilla käyvä mies voi haluta treenatun naisen, joka on kuitenkin naisellinen, eikä mikään nälkäkurki...
Eikä mies sitä osaa selittää. Mies aina käynyt salilla päivittäin, välillä osallistunut jopa pienimuotoisiin fitness-kisoihin. On todella lihaksikas, välillä enemmän välillä vähemmän, mutta salilla käyntiä rakastaa ja haluaa lihasten näkyvän.
Mä taas olen 160/95 ja täysi päärynä, perse iso, reidet paksut, vyötärö kapea ja selkeä, tissit kohtalaisen kokoiset, ei pienet muttei isotkaan (C-D) ja mies kävi ihan kuumana kun tavattiin. Pyytänyt, että pysyisin samoissa mitoissa, eikä huoli salille mukaan kesäkroppaa yrittämään:D
Kai se on vähän sama, että miksi minä tykkään tuon näköisistä miehistä vaikka itse olen tällainen pulla. Niin ne maut vaan menee :D