Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ERONNEET HOX! Kertokaa kaikki hyvät ja huonot puolet erostanne!

Vierailija
08.12.2011 |

ollaan oltu miehen kanssa jo 10 vuotta yhdessä ja tappelua ollut koko ajan..mietin eroa nyt todella tosissaan, mutta pelkään mitä negatiivisia asioita ero tuo tullessaan, että huomaan ettei tämä ollutkaan hyvä juttu...

Mutta kertokaa, mitä pelkäsitte eron aiheuttavan ja miltä eron jälkeen tuntui?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä tiedän että päätös oli oikea. En kaipaa mitään enkä haluaisi mitään mitä mulla ja exällä oli.

Vierailija
2/3 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä että menee naimisiin ja sitten pitääkin erota jos niin käy kyllä pitäisi eronneet laittaa häkkiin loppuiäksi jo sillä syyllä että eivät itse tiedä mikä on oikein ja mikä väärin, samoin yh:t kaduille samanlain kun punaisella kadulla huorat notkuu tietenkin ilman palkkaa, kannatan sharina lakia tässä asiassa ja olen Kimmo Sasin kanssa samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vielä harkinta-aika menossa, mutta oikea ratkaisu on tullut tehtyä. Molemmat voivat nyt paremmin.

Eropäätös on iso asia eikä seurauksia voi tietää etukäteen. Jos yhteinen arki on ahdistavaa, pitää asialle tehdä jotain. Jos keskustelu ei auta, voi ero olla molemmille hyvä vaihtoehto. Ja eronhan ei tarvitse olla lopullinen.