Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko itselleen ostaa joululahjoja? ov

Vierailija
08.12.2011 |

Sinä aikuinen, ehkä perheellinenkin ihminen, ostatko itsellesi joululahjoja, paketoit ja pistät "joulupukinkonttiin" tai mistä nyt lahjanne löydättekin?

Toivon paria lahjaa, eikä mies mielestään osaa niitä ostaa. Sanoi äsken, että voihan niitä lahjoja itsekin ostaa, tarkoittaen että ostan mieleiseni itse.

Haluaa myöskin itse ostaa itselleen paidan, että tulee varmasti oikean kokoinen. (Minun ostamat ovat harvoin sopivia ja mieluisia) =)

Periaatteessa ok, meillä on täysin yhteiset rahat, joten on ihan sama vaikka itse ne maksankin, mutta jotenkin tuntuu oudolta ostaa ja paketoida itselleen.

Ja meillä pieniä lapsia, emmekä koskaan kirjoita paketteihin antajaa joten silläkin lahja on lahja..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain sellaista tarpeellista tai muuten mieleistä, jonka ehkä ostaisi muutenkin, mutta olen laittanut pakettin, sillä jouluna on lapsellekin kiva, kun aikuisetkin saavat paketteja... Ja sit porukalla availlaan...

Vierailija
2/11 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan itelleni pakettiin keittokirjan ja korun. :D Mäkin olisin ostanu ne muutenkin, mutta joululahjana tuntuu "oikeutetummalta". ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en saisi välttämättä yhtään lahjaa, tai juuri sitä toivottua.

Älä arkaile, siihen tottuu:)

Vierailija
4/11 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt tuota aina :) eli ostanut jo ala-asteissä itselleni lahjoja ja paketoinut ne. Sain muutenkin paljon/sopivasti lahjoja, mutta halusin vain tehdä niin.

Edelleen teen niin, vaikka ikää jo 30. Ostin myös itse lahjan, jonka tulen saamaan mieheltäni. Kerroin kyllä mitä haluan, mutta koska törmäsiin itse ostoksilla ollessani siihen tuotteeseen hyvällä alennuksella, niin soitin miehelleni, että ostan sen nyt :)

Ja muutenkin ostan itselleni lahjoja, enkä pidä sitä pahana :)

Vierailija
5/11 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllä voi ostaa lahjoja itselleen. Minusta on lapsillekin kivempaa, kun äiti saa joululahjoja siinä missä muutkin - näille kun joku on onnistunut syöttämään sen joulupukkisadun kaikkine kiltteyslisineen, joten jos äidille ei tuu yhtään lahjaa, kuten kävi neljä vuotta sitten, lapset toteaa äkkiä, että "äiti on tuhma, äiti ei saa lahjoja." Näin sanoi esikoisemme 2-vuotiaana, ja väänsi hirmuiset empatiaitkut päälle, hän ihan oikeasti pahoitti mielensä pelkästään siitä ajatuksesta, että joku jäi ilman lahjoja. Vaikka hän itse niitä kasapäin silloin(kin) sai.

Vierailija
6/11 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olen ostanut monta kirjaa itselleni joululahjaksi.

Mutta en kyllä paketoi niitä, turhaa paperin tuhlausta, jätteen lisäämistä.

Vierailija
7/11 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni joululahjoja, mutta en ole ikinä laittanut niitä pakettiin, puhumattakaan että malttaisin odottaa niitä aattoon asti. Jotain iloahan siitä pitää olla, että on aikuinen :)

Vierailija
8/11 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostetaan juuri se, mitä toinen haluaa. Ollaan vaikka yhdessä ostamassa, jos ei muuten onnistu. Ja annetaan se kauniissa paketissa hymyssäsuin.

Vierailija
9/11 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut itselle ja paketoinutkin ne odottamaan joulua.

Yleensä menee kuitenkin niin, että kerron miehelle selkeästi, mitä haluan ja monesti käydään katsomassa lahja valmiiksi ja mies sen sitten ostaa myöhemmin ja paketoi.

Vierailija
10/11 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niitä tarvii paketoida, saa avata ennen jouuluakin tai jos haluaa sen Sofia Oksasen kirjan niin ostaa sen ja antaa miehelle (ja saa itsekin lukea). Keinoja on monia.

Vierailija
11/11 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin tänä vuonna. Lapsista on kiva, kun vanhemmat saavat lahjoja myös. Sama juttu mun miehen suhteen noi vaatteet. En yhtään tiedä mitä miehelle ostaisin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän