Toirstaihin Heinäsirkat
Kommentit (25)
Olen jännännyt sinun puolestasi tosi paljon, kun on niin samanlainen tilanne. Toki onnea myös muille plussanneille ja kärsivällisyyttä piinailijoille :)
Minulla tosiaan on myös kaksi testttua negaa jo tehtynä, mutta ajattelin odottaa vielä tämän viikon loppuun, kun esikoiseltakin meni se kolme viikkoa ennen kuin näkyi.
Mulla on ollut iltakuvotusta, kuten viimeksikin, mutta se on nyt lieventynyt. Toivottavasti ei ole merkki siitä, että olen vain keksinyt oireet... Väsyttää kyllä tosi paljon, ja olen parin viikon ajan nukkunut päikkärit, vaikka normaalisti en niin tee.
Seurailen teidän kuulumisianne aktiivisesti, mutta en halua vielä sitoutua liikaa sirkkoihin, kun oma plussa on vielä vahvistamatta. Ensi viikolla ehkä...
Niin se on taas yksi päivä vierähtänyt iltaan. Osittain tuntuu että aika menee todella nopeasti, äskenhän oli viikonloppu ja huomenna se on taas edessä. Mutta toisaalta taas aika menee tosi hitaasti, nimittäin tällä odotuksen odotus rintamalla. Mulla on nyt kiertopäivä 18/25-26 joten piinailu on jo aluillaan. Ensi viikolla on tässä vaiheessa jo todella jännä vaihe, jos ei toivo ole sitten jo menetetty ja on joutunut lentämään elolintuihin. Mutta toivottavasti niin ei käy. Minulle on vielä ihan liian aikaista testata isäinpäivänä, joten toivottelen isälle, ukille ja papalle hyvää isänpäivää vain yhden lapsen kera. Toivottavasti vuoden päästä lapsia on jo kaksi.
Onnittelut kaikille plussan saaneille (nimeltä muistan vain kaimani Sarin), kaikille tasapuolisesti. Piinailijoille kovasti plussatuulia, toivottavasti nuo viimeaikaiset tuulet ovat tosiaan niitä olleet. Tädin yllättämille pahoittelut, ei kannata heittää vielä kirvestä kaivoon. Kyllä meille kaikille vielä plussaamattomille joskus se käärö suodaan. Ennemmin tai myöhemmin, tavalla tai toisella.
Sari - Heinäminkki
Sanoit että esikoisestasi kesti 3 viikkoa ennen kuin sait plussan. Oliko ovulaatio kuitenkin tapahtunut normaaliin aikaan, vai oliko tavallista pitempi kierto ja siks näytti plussaa vasta myöhemmin? eli kuinka pitkällä raskaus oli jo silloin kun sait plussan ultran mukaan eikä kp:n? Osasinkohan nyt selittää selvästi mitä haen tällä.. no toivottavasti ymmärsit! =)
Sun kysymys oli tosi hyvä, koska ihan samaa mietin silloin, ja mietin edelleen. Tulin raskaaksi heti pilleirt lopetettuani, ekasta kierrosta. En siis yhtään tiedä minkä pituinen normaali kiertoni olisi ollut.
Rakenneultrassa la pysyi saman kuin neuvolassa laskettu, mutta kuukausi myöhemmin jouduin taas ultraan äkisti kasvaneen sf-mitan takia. Silloin la siirtyi kaksi viikkoa eteenpäin.
Vauva syntyi sitten kuitenkin näiden la:en välissä, joten en tiedä sitten, mikä olisi ollut oikea kierron pituus.
Nyt kierto on ollut luomuna säännöllinen, mutta ainahan se voi heilahdella, kuitenkin vasta n. neljät kuukautiset takana imetyksen lopettamisen jälkeen.
Toivossa eletään ja alkuviikosta teen testin vielä.
Eli en sitten malttanut odottaa isänpäivään vaan pyysin miestä hakemaan päivällä testin apteekista. Kumpikin sitä tiirailimme ja haamuhan se siellä näkyy. Eli meille on kuin onkin tulossa heinävauva -06.
Täytyy vielä tehdä sunnuntaina uusi testi, josko se viiva olisi yhtään vahvempi. Olotilasta vielä sen verran että makeeta ei oo tehnyt mieli viikkoon vaikka yleensä syön karkkia lähes joka päivä.
Plussatuulia vielä kaikille!!!
Sari rv4+4