Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipa 37-vuotiaana viime yönä taas vaikea saada unta, kun pari ekaa tuntia stondasi kivikovana.

Vierailija
08.12.2011 |

Ja marttyyri-pihtarivaimo nukkui sohvalla kostoksi siitä, että olin ehdottanut hänelle seksiä toissa yönä seksiä kun en saanut nukuttua, vaan heräilin jatkuviin stondiksiin.

Taas seisoo heti aamusta ja vaimo vaan nalkuttaa ja äksyilee.

Ei kiva.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sä haluaisit silti rakastella häntä? Ihailtavaa. =)

Vierailija
2/9 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutoinkin ja muulla tavalla kuin ilmottamalla että panettaa? Voisi nimittäin emäntäkin vähän lämmetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutoinkin ja muulla tavalla kuin ilmottamalla että panettaa? Voisi nimittäin emäntäkin vähän lämmetä.

ja ostan 500 g paketin käsintehtyjä Deladeviuda-suklaakonvehteja Stockmannilta ja annan joka ilta jalkahierontaa niin kauan kuin rouva haluaa ja jos on niskat jumissa, annan niskahierontaa.

Nytkin voisin antaa sisäreisien kutittelusta alkavaa ja hellästi näykkien etenevää suuseksiä kaksi ja puoli tuntia yhtä soittoa, joka huipentuisi klitoriksen imemiseen orgasmiin asti, jossei olisi lapsia jaloissa ja vaimo suostuisi.

Ainakin muut naiseni ovat minua kielihoidosta kehuneet että, eivät ole koskaan ole saaneet yhtä hellää, taidokasta ja samalla varmoin ottein tapahtuvaa kielikylpyä.

ap

Vierailija
4/9 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja unohda koko juttu. Sinähän tossa marttyri olet.

Onko sulla käsi kipee?

Vierailija
5/9 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiskikone ja heitä samalla roskat kun viet koiran lenkille. Voipi olla, että vaimon äksyily loppuu kuin seinään ja saat muutakin kuin negatiivista asennetta illemmalla ; )

toimii ainakin meillä paremmin kuin ruusut.

t. yksi vaimo

Vierailija
6/9 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suosittelen jelppimistä siinä perheen pyörityksessä. Tepsii hellyttäjänä paljon paremmin kuin ilmiselvän tarkoitushakuiset ja kirjoista ja leffoista opitut ruusut ja suklaat ja hieromiset (plääh).

Meillä myös lapset pyörivät jaloissa niin, että ei kerta kaikkiaan ole sitä hetkeä tarpeeksi usein, että jaksaisi ja pystyisi ottamaan aikaa itselle ja miehelle (joka on myös erinomainen suuseksin taitaja). Inhottavaa jos tarvitsee tuntea syyllisyyttä siitä että on väsynyt ja tarvitsee unta enemmän kuin mitä saa. Enemmän kuin seksiä!

Eilen mies sanoi, ettei minun tarvitse hereillä olla, hän voi antaa minulle mukavia unia ehkä. Mutta leikillään!! Otin sen sillä mielellä, että kertoi kuinka paljon kaipaa, mutta ymmärtää ettei aina pysty.

Ja on niitäkin iltoja jolloin minua huvittaisi mutta hän on jo unessa. Tai etenkin aamuja: olen aamuseksin ystävä, mies taas hidas herääjä.

Vierailija
7/9 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätti minut yöllä, kun olin todella siis TODELLA kipeä. (pöpöstä jonku muuten sain siltä mieheltä)

Ja äijä ehdottaa, että "panettaa, pannaanko?"..

Juu, ei pantu. Toistui tämä muutenkin, hassusti juuri öisin piti toinen herättää "naimaan"..ja olin nalkuttava, nipo ämmä kun en anna.. hyi helevetti sitä junttia! Onneksi olin fiksu nuori nainen ja "miehestä" tuli pian ex.

Ja seksi nykyisen mieheni kanssa.. sitä varten saattaisin herätäkkin keskellä yötä! ;)

Vierailija
8/9 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka vaatii käsillä ylläpitoa ei edelleenkään sytytä, vaikka jatkuisikin kaksi tuntia.

Vierailija
9/9 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka vaatii käsillä ylläpitoa ei edelleenkään sytytä, vaikka jatkuisikin kaksi tuntia.

ap