Mies nostanut 500€ käteistä, maksanut veromätkynsä 300€ mun tililtä
Meillä on käyttöoikeus toistemme tileihin ja periaatteessa näin saa tarvittaessa tehdä mutta jäin miettimään miksi nostaa noin paljon rahaa? Joululahjat voi ostaa kortilla.
Ja en viitsi sen takia soittaa ja kuulustella. Aina välillä käy mielessä että sillä on oma tili mun tietämättä johon kerää "eron varalta" rahaa tms. Mulle valittaa 60€ Prisman ostoksista jotka luonnollisest on ruokaa.
Kommentit (22)
Siis etkö sinä tapaa omaa miestäsi päivittäin, kun pitäisi tämänkin asian takia soittaa?
Tuo on niin iso summa varsinkin ruokaostoksiin verrattuna, että pyydä kuitti.
Et sinä voi olla tosissasi niin lammas, että annat miehen touhuta tuolla tavalla. Kirjoitat, että teillä on käyttöoikeus toistenne tileihin, niin käytpä sinä vuorostasi nostamassa miehesi tililtä 800 euroa, niin olette sujut!
Jospa ryhdistäytyisit ja laittaisit nostorajan sille omalla tilillesi. Mikä olisi teidän perheessänne sellainen kohtuullinen summa, minkä voisi johonkin järjelliseen tarkoitukseen nostaa käteisenä? Satanen vai kaksi päivässä?
Jouluna saan aina kirjan. Itselleen kyllä ostaa kallista, mm. tänä syksynä fillari 700€ (ajettu 5krt), talvitkki 220€. No ehkä pakollisia, mutta mä en osta tuollaisia "neuvottelematta".
teki tuommoista valmistellessaan eroa.
Oli löytänyt uuden rakkauden, ja ryhtyi nostamaan rahoja tililtä pois. Realisoi myös omaisuutta ennen kuin ryhtyi hakemaan eroa.
Vaimo jäi puille paljaille, vaikka tiesi että miehellä on huomattava omaisuus. Eipä sille lakimiehetkään mitään voineet.
Tuli vaan mieleen :/
Ihan hullua!! Paasataan siitä kuinka on täydellinen luottamus, ja sitten joku paskiainen menee nostamaan vaimon tililtä 500,-.
On meilläkin miehen kanssa täysi luottamus, mutta ei sillä silti ole asiaa mun tileihin. Tyhmyyttähän se olisi!
Miehellä päivätyö ja mulla lähinnä iltavuoroa.
Nähdään illalla muutama tunti kyllä ja la-illalla ja sunnuntaina, sekä mun viikkovapaapäivänä kun mies tulee kotiin. Usein tulee soitettua kun ei illalla jaksa tai muista joka asiaa.
Lisäksi oli ostanut (omalta tililtään maksanut) osakkeita muutamalla sadalla. Ja aina tulee persnttoa näistä "sijoituksista". Hohhoijaa.
ap
On sulla paska mies. Hohhoijaa, hauku lisää, yhdyn kyllä mielipiteesi.
Miehellä päivätyö ja mulla lähinnä iltavuoroa.
Nähdään illalla muutama tunti kyllä ja la-illalla ja sunnuntaina, sekä mun viikkovapaapäivänä kun mies tulee kotiin. Usein tulee soitettua kun ei illalla jaksa tai muista joka asiaa.Lisäksi oli ostanut (omalta tililtään maksanut) osakkeita muutamalla sadalla. Ja aina tulee persnttoa näistä "sijoituksista". Hohhoijaa.
ap
Ei toimi, ei.
raha-asianne vähän uudella tavalla.
Esim: käyttöoikeudet toistenne tileihin pois. Avatkaa yksi yhteinen tili, jonne kumpikin tallettaa (vaikkapa suoraveloituksella) tulojen suhteessa oman osuutensa yhteisiin menoihin ja vaikka vähän ylimääräistä päälle, jotta sinne hiljalleen kertyy puskuria yllättäviä menoja varten. Siltä tililtä ei sitten maksella muuta, ja kuitit on löydyttävä.
itselleen(varsinkaan) mitään kallista. Mä en osta edes vaatteita, menee vuodessa max 500€ omiin vaattesisiin, sisältäen tosiaan talvitakin (140€ viimeksi).
Laskut maksetaan sen tililtä kenellä on rahaa, joten siksi tämä neuvottelu on paikallaan. Ja jos miehellä ei olisi ollut rahaa, silloin verot olis ollut ok mun tililtä, koska sain 600€. Mutta miehellä on tällä hetkellä enemmän ja ei laskuja erääntymässä.
Miehen selitys on varmaan joululahjat.
200-250 eur/kerta. Tarkista tietokoneeltanne sivuhistoria, onko Sihteeriopistoa tai Seksitreffit-sivustoa käyty katsomassa.
Olen joskn yrittänyt katsoo, mutta oletan että mies on postanut sen tai sitten en vaan osaa.
Eilen muuten mies oli ostanut kytkykappa-puhelimen ja siihen nettiliittymän. Sitä en äsken muistanutkaan. Toissapäivänä naureskeli mille kun mulla on kytkypuhelin ettei ole mitään järkee ostaa kytkypuhelinta. No perustelin sitten että miks mielestäni on järkevää.
No eilen sitten kuittailin että justhan sanoit että tyhmää ostaa puhelin noin ja nyt ostit... Sanoi että sait ylipuhuttua...
Miehellä on tyäpuhelin, joten ei välttämätta raevii omaa. Meillä on kotona ylimaarainen pre-paid jos ei halua kantaa työpuhelinta mukana.
Nyt alkaa tosiaan tuntumaan oudolta tämä rahanmeno. Yleensä mies on kuitenkin ihan säästäväinen. Äsken heitin vaan ton erovalmistelun, mutta tässä valossa ei niin kaukaa haettua.
apua...
Mun miehellä on se. Se voi olla ihan fiksu valinta.
Mieheni maksaa muistaakseni 29e kuukaudessa. Siihen kuuluu puhelin, liittymä ja 500min puheaikaa. Tietenkin netin vapaakäyttö. Kaikki mitä menee yli500 minuutin niin niistä menee puhelumaksuja. Mun mies nyt ei muutenkaan kauheasti soittele.
Sillä on i phone.
Itse asiaan vielä. Luulen että ostaa sulle jonkun yllärilahjan eikä halua että nään tiliotteesta mitä on ostanut. Kannattaa hetki odottaa..
Mielikuvitus alkaa laukkaamaan nyt liikaa. Tulee kaikkea mieleen ja jos kirjottaisin tähän niin provoa huudeltais.
Ahdistaa. Nut laitan koneen kiinni ja unohdan kaikki epäilyt. ap
Jululahjoihin oli kuulemma rahat nostanut, mutta korkeintaan satasella oli lahjoja ostanut.
Nyt katselin taas tilejä kun maksoin laskuja ja huomaan että mies nostaa vain käteistä eikä käytä korttiaan ollenkaan, ei edes lounastan maksa kortilla.
Tiedän, että vaikutan vainoharhaiselta, mutta jotenkin musta tuntuu ettei hän ole ihan rehellinen.
Muita kummallisuuksia; seksiä nykyisin n. 1xkk, mies nukkuu lähes aina sohvalla, ei juttele mulle mitään eikä saada puhuttua edes tavallisista käytännön asioista. En haluais hiillostaa, mutta mitä ihmettä voin tehdä?? Antaa olla vaan?
jos kysyt siltä mieheltä ihan suoraan että mihin tarvitsee nykyään noin paljon käteistä?
kun ei jostain syystä käytä korttia. Ei tullut jouluna yllärilahjaa (sain kirjan kuten joka vuosi = n.20€, minä ostin lasten lahjat kuten sovittiinkin, kävin ruokakaupassa ym.)
Tuosta puhelimesta vielä... Ei mielellään anna mun koskea siihen (pelaan joskus sillä angry birdsiä), tarvii sitä heti kun on mun käsissä.
Tunnustan että katson login välillä, ainoastaan mun puhelut näkyy siinä, en tiedä voiko poistaa vain osan?
Toissapäivänä soitin hänelle, eikä hän vastannut. Hetken päästä soitti takaisin ja näytössä oli "tuntematon numero". Kysyin miksi käyttää tällaista ja meni ihan hiljaiseksi ja sanoi vaan että mitä asiaa, on vähän kiire...
huoh! ap
Ja ainakin mun nokialaisesta voi poistaa lokitiedoista yksittäisiä puheluita.
Voiko olla peliongelma?
Minäkin epäilen peliongelmaa...
Olehan tyttö tarkkana, voi mennä sinunkin rahat...
voithan kysäistä joskus tuosta hänen nostamastaan summasta, ja siitä miksi on pistänyt mätkynsä sinun piikkiisi.
Ei nyt ehkä kannata tältä istumalta soittaa, mutta kysy joskus sopivan hetken tullen.
Voihan olla, että hän suunnittelee sulle joululahjaa ja maksanut käteisellä, ettet tiliotteita läpi käydessäsi saa yllätystä selville. Onko hän sen tyylinen, että ostaa kalliita lahjoja vaikka ei sitten saa omia laskujaan maksettua?