Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se tapahtui mullekin, tissit paloi!!!

Vierailija
29.11.2011 |

Muistan lukeneeni tästä ainakin vanhalla 2+ palstalla, kun siellä joku äitee oli alasti kokkaillut ja ottanut sitten peltiä riippurintoinensa ulos uunista ja sssssh oli tissit palaneet.

Nyt se sitten tapahtu mulle! Ruoka oli uunissa, miehen piti hoitaa se pois, mutta häipyikin talliin ja unohti ruoan uuniin. Onneksi kuulin saunaan palohälyttimen ja siinä se sihuna sitten kävikin, kun tissit lävähti pellille. Oneksi olivat märät, ei suuria palovammoja.

Muistakaa ei alastonkokkausta kenellekään, kellä riippuu paikat, olivat sitten rinnat tai vähän isompi penis.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos useamman kerran polttaa. Ei ole sattunut mulle vielä, mutta useampi vähältä-piti-tilanne on tullut reippaasti kiehuvan kattilan kanssa, josta on tuprunnut kuumaa höyryä juuri siinä kriittisellä korkeudella. Ja se polttaa vaatteiden läpikin.

Vierailija
2/4 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun tähän nuoreen 40-vee mieleeni ei ole ikinä tullut, että tissit voisi tuolla lailla palaa. Ja nyt kun mä kuvittelen alastomia ihmisiä hellan ääreen, niin mua naurattaa se kuvitteellinen näky.

Oon kuin joku teini täällä. Ja vain siksi, että itse en ole koskaan kokkaillut alasti. Mutta luonnollisesti meilläkin voisi käydä ihan sama, että saunassa ollessa alkaisi hälyttimet soida, niin tuskin siinä itsekään tulisi kamalasti päälle puettua, kun rynnisin tisseineni uunia tyhjentämään.

Jotta mitähän hauskaa tässä nyt mukamas on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempana alastomana ja humalassa. Olin tullut joistain kekkereistä ja tuli nälkä. Oli myös jotenkin kuuma, joten otin vaatteet pois. Räiskyi ikävästi, en suosittele.

Vierailija
4/4 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

just jotain uuniruokia ja sen sellaisia. VÄhän päästä käy uunilla ja vedän sieltä jotain ulos ilkosillani. Mut ilmeisesti e-kupin tissit on vielä niin pienet, ettei niillä tuollaista pääse tapahtumaan. Ei edes lähelle. Vai onko mulla vaan erilainen kokkausasento? Siis eihän siihen nyt uunipellin päälle muutenkaan kumarrella, vaan kädet ojennetaan ja selkä pidetään suorana, muuten tulee selkäkipujakin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme