Kerrankin oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Ostin kaikki lasten joululahjat kirpparilta:-)
Raha on todella tiukilla ja olen viettänyt unettomia öitä miettien mistä rahat lasten joululahjoihin. Satuin kirpparille juuri kun sinne tuli myyntiin valtava määrä erittäin hyväkuntoisia poikien leluja, autoja , pelejä ja bakuganeja. Ostin pojilleni sieltä kaikki joululahjat ja nyt jää vähän rahaa jouluruokaankin.
Piti vaan kertoa teillekin, kirppareilla käynti kannattaa!!
Kommentit (10)
tämä oli niin hyvän mielen aloitus!
Olen onnellinen puolestasi ja lastesi puolesta.
Pienituloisena tiedän että tuollainen onnenpotku on kyllä suuri helpotus! Oikein ihanaa joulua sinulle ja perheellesi, toivottavasti lahjat ovat pojillesi mieleen!
Voi kun oisinkin saanut rahdatuksi kirpparille noi meidän ylijäämät, mutta en vaan saanut aikaiseksi..
Viimeksi kun vein niin pöydältä katosi heti autot ja lasten kirjat ja yksi ostaja tuli erikseen kiittämään, että ovat kerrankin sen hintaisia, että voi ostaa :)
Olen ollut useamman viikon mieli mustana ja ajatellut kauhulla tulevaa joulua. Meillä on rankka vuosi takana, mies jätti meidät keväällä ja jäimme pienen palkkani varaan (ei rahaa aikaisemminkaan liikaa ollut). Joten kuten sinnitellään perusarjessa, mutta mihinkään ylimääräiseen ei ole varaa.
Olen jo varoitellut poikia (4 ja 6 v.), että tänä jouluna pukki tuo vaan yhdet lahjat. Ja pojat ovat pohtineet mikä olisi se suurin toive. Toiveet eivät tosiaankaan ole olleet kummoisia, mutta niistäkin on pitänyt karsia. Kirpparilta ostin esimerkiksi todella hyväkuntoisen tukkirekan 5 eurolla (maksaa kaupassa 30 euroa), kuopus ei voisi kuvitellakaan toivovansa sellaista. Pääsen yllättämään pojat kunnolla.
Ap
En ehtinyt tänä vuonna joulupuukeräykseen, joten voisin 'osallistua' näin myöhässä.
neljävuotiaalle löytyisi varmasti jotakin. Meillä kuopus 6v, joten sen ikäisen kamppeet vielä käytössä. Asutaan Helsingissä keskustassa, lähialueille voitais tuodakin.
Olisiko teidän mahdollista viedä hyväkuntoisia leluja esimerkiksi joulupata tai vastaaviin keräyksiin, tulisivat varmasti tarpeeseen?
Pk-seudulla on paljon vähävaraisia lapsia joille teidän ylimäräiset varmasti tuovat iloa.
Joulumieltä kaikille!
Ap
Mun sisällä pieni osa minusta on hirveän iloinen, että olet ap niin köyhä, että tulee mentyä ostamaan kirpputorille. Jos ajattelee koko maapalloa, niin järjetöntä on aina ostaa uutta kauheasti jouluksi. Jokainen, joka ostaa jonkunkin lahjan kirpputorilta, on kyllä ihan mun idoli. Näin aina jää vähin erin joku uusi tuote valmistamatta (ei tietty heti, ymmärrän kyllä). Itsekin ostan mielelläni joululahjoja kirpputorilta, jos vaan löydän. Lähinnä annan niitä kyllä oman perheen kesken, koska "suuri massa" ei ole ihan vielä hyväksynyt sitä, että lahjat saa olla kierrätettyjä / käytettyjä.
Oman poikani vein kirpputorille joululahjaostoksille (hän siis ostaa lahjat omilla rahoillaan) ja hän sai ostettua sieltä lahjat isäpuolelle, äidille, mummolle, papalle ja uusmummolle ja summa oli 10 e. Hirmu kivoja lahjoja oli ostanut, mitä minä näin. Enää on kai pikkuveljen lahja ostamatta.
Minäkin löysin kirpparilta lapselleni kivan lelun joululahjaksi 6 eurolla. Todennäköisesti vauveli on kyllä innostunut jo ihan lahjapaperistakin. :)