Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro joku äärimmäisen pitkästyttävä ja triviaali asia päivästäsi?

Vierailija
07.12.2011 |

Tylsimmälle vastaukselle palkinnoksi iso haukotus.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein unia hampaistani. Viime yönä näin unta, että joku mies kuristaa minua. Ajattelin unessa että puren tuota miestä käteen. Heräsin siihen kun purin tyynyäni.

Usein minulla on purentasuoja hampaissa kun nukun. Näen usein unta siitä että puren hampaita yhteen ja ne katkeavat. Välillä herään ja koitan että hampaat ovat tallella.

Vierailija
22/54 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten hajoitin 56 kananmunaa. Sitten avasin ja tyhjensin 2 valion laktoositon maitojuomapurkkia. Sitten avasin ja tyhjensin 10 purkkia valion rasvatonta maitoa. Sitten avasin ja tyhjensin 2 valion laktoositon maitojuomaa. Sitten avasin ja tyhjensin 16 alpro soya jogurttipurkkia. Sitten avasin ja tyhjensin yhden keiju kaurajuoma purkin. Sitten avasin ja tyhjensin 38 alpro soya jogurttipurkkia.

mihin tyhjensit??

tässä on mun: tapahtu just äsken..

lähdin uimahallista ja piru ku soitin äijälle et tarviiko kaupasta mitään(ainahan se sieltä jotain tarvitsee..!) ku samalla voin kävästä ku käyn lataamassa matkakorttiin arvoa =(eli rahaa) noh eihän sitä kauppaa enään siinä ärrään vastapäätä ollutkaan vaan jouduin kävelemään asemalla ei tehnyt ku vaan kaksinkertaisen kotimatkan verran käveltävää lisää.. ei siinä mitään mut nyt on olo kuin ei uimassa ole ollutkaan ku tuli niin kauhea hiki... ku reppu oli täynnä tavaraa ja painoi paljon...

töissä: lapsi istuu välipallalla pöirittelee sitä hetken ja alkaa yht'äkkiä huutamaan kurkkusuorana mua sattuu kurkkuu (lapsi ajattelee;ahaa hyvä temppu pöydästä pääsee pois eikä tarvitse syödä..)

mä siihen no sitten vaatteet päälle ja ny lähdetään lääkäriin näyttämään kurkkua lapsi lopettaa huudon ja tokaisee; ei mun kurkkuun enään satu.. oho kas kummaan.. ja tohon kurkkukipuun vedotaan 500 kertaa päivässä.. öö kuka uskoo sitä???

töistä lisää...

8 kastelukannu pussilakanaa

8 kastelukannu tyynyliinaa

9 sinistä aluslakanaa

3 sinisellä pohjalla olevaa nalle tyynyliinaa

3 sirkuspussilakanaa

2 turkoosia aluslakanaa

2 siniselläpohjalla pilkkuja pussilakanaa

ja noi lakanat lyhennetty hienosti =) esim pus.lak jne..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein unia hampaistani. Viime yönä näin unta, että joku mies kuristaa minua. Ajattelin unessa että puren tuota miestä käteen. Heräsin siihen kun purin tyynyäni.

Mikään ei oo tylsempää kuin kuunnella ihmisiä, jotka selostavat yksityiskohtaisesti päättömiä uniaan ja sitten vielä analysoivat niitä.

Vierailija
24/54 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 10h ei edes riittänyt,aion jatkaa kun lapset menevät kohta nukkumaan

Vierailija
25/54 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienoinen harmin aihe. Olin kuvitellut, että saisin kuljettajaksi tutun ihmisen (jonka tuoretta firmaa tahtoisin tukea tuomalla asiakkaita), mutta tämäpä ei vastannut tekstiviestiin mitenkään. Jouduimme tilaamaan taksin taksikeskuksesta. Lisäksi tämä ny herättää kysymyksen olenko minä -entinen suosikkiasiakas ja tutun kujettajan suurkäyttäjä- nyt joutunut jostakin syystä epäsuosioon. Onhan sentään kummallista, että työkeikat eivät kelpaa ja pyyntöä ei edes sivuta mitenkään muodollisesti kokonaisen päivän aikana. Pohdiskelin vielä, että kaiken tämän täytyy liittyä ihan henkilökohtaisuuksiin, joista en ole varsinaisesti perillä. Onko kyse vaimon painostuksesta? Onko kyse mustasukkaisuuudesta? Onko kuljettajamme msentunut, työpaineinen, stressaantunut? Joka tapauksessa työn yli ulottunut ystävyytemme on ollut kovilla sen jälkeen kun vaimo katsoi tarpeelliseksi hakeutua myöskin ystäväkseni. Ehkä hän toteuttaa ajatusta "pidä ystävät lähellä mutta viholliset vielä lähempänä".

Voitinko??!!

Vierailija
26/54 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin eilenkin puuroa.

Vierailija
27/54 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 x 40 minuuttia. Mulla meni kuta kuinkin 12-13h, kun kävin välillä vessassa, hakemassa ruokaa jne.

T: 19

Vierailija
28/54 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista on olla ruma.

Vierailija
29/54 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paleltaa vieläkin. En ole vaihtanut sukkia.

Vierailija
30/54 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes koko päivän on tuntunut painetta alapäässä ja äsken jo ihan ponnistuksen tarvetta. Mietin jo että lähtiskö tästä synnyttään mut se olikin ihan kakkahätä.

Vierailija
31/54 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enpä sitten hoitanutkaan niitä, vieläkään.

Vierailija
32/54 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heitin sieltä roskiin kassillisen kamaa. Löytyi vanhoja kuitteja ja yhdet sukat.

Vierailija
33/54 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"silmä, silmä, suu, kulmakarva, silmä, suu, luomi, kulmakarva, lattia, seinä, sohva, silmä, suu, korva, silmä, silmä, nenä..."

Eli ollaan leikitty lapsen suosikki leikkiä, hän osoittaa ja minä sanon mikä se on.

Vierailija
34/54 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että jaksaisko siivota. Pitäis viedä noita rojuja paikalleen. En taida jaksaa. Istun ennemmin sohvalla, kaivan nenää ja päivystän av:lla.

Vierailija
35/54 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit mä kävin suihkussa ja harjasin tukan.

Vierailija
36/54 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vahingossa ostanut chilimausteen sijasta grillimaustetta. Nyt sitä on vajaa, iso purkki ja pienempi täysi purkki eikä chiliä ollenkaan. Eikä me edes tarvita grillimaustetta mihinkään, joskus kesällä grillatessa käytetään. Harmittaa.

Vierailija
37/54 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmeteltiin jokunen tovi.

Vierailija
38/54 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä tuotokseni vessassa oli punaista. Hurjan näköistä kun maha oli hieman sekaisin. Punaista löysää kakkaa. :(

Vierailija
39/54 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän kohokohta oli kun pääsin Prismaan ostoksille. Vielä jännempää olisi ollut päästä ostoksille yksin, ilman vauvaa ja taaperoa. Ostokset meni hyvin, mutta unohdin ostaa suippopaprikaa.

Vierailija
40/54 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäiset mullat oli jäätyneet ruukkuihin kiinni, käänsin ruukut lappeelleen, olkoon!