Olen ensi viikolla Turkkiin lähdössä
Rintojen pienennyksessa olen siellä. Onko teillä kokemuksia. Olen 53 v ja laihduttanut ketolla 23 kg. Lopetin ketoilun kun tunsin puutetta vitamiineista jne. Firma sanoi että 120 suomalaista on siellä operoitu
Kommentit (121)
Mätäkuu on alkamassa kun tulet Suomeen. Harkitse tuota ajankohtaa vielä, ettei tule vakavia komplikaatioita.
Ehkä tässä oli aikomus saada keskustelu myös tänne Turkin toimenpiteistä ja niiden kaameista seurauksista.
Vierailija kirjoitti:
Birgitta Aaltonen oli ziella
Kunpa hän ei olisi mennyt. 😪
Birgitan kaikki somet ovat poistuneet, mitä ihmettä.. Oikein rinnasta puristaa tämä epätietoisuus ja pelko, että onko käynyt pahin.
Vierailija kirjoitti:
Birgitan kaikki somet ovat poistuneet, mitä ihmettä.. Oikein rinnasta puristaa tämä epätietoisuus ja pelko, että onko käynyt pahin.
Kyllä. 😥
Vierailija kirjoitti:
Birgitta tuli sinkkiarkussa Turkin kauneusoperaatiosta.
Nyt sai huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Onko siis käynyt, tiedätkö?
Biksu on kuollut toimenpideiltana komplikaatioon Turkissa. Tänään tullut vainaja Suomeen. Perhe poistanut sometilit.
Olen seurannut brigitan matkaa koko toimenpiteen ajan somesta, tuli huoli kun ei yli viikkoon ollut tullut päivityksiä ja nyt äskön katsoin kaikki hänen some alustat poistuneet. Huoli on ihan hirveä, miten hän voi vai onko pahin mahdollinen käynyt? Siunausta Birgitalle sekä toivottavasti kohta meille annetaan tietoa mitä hänelle on käynyt.
Kuka ihmeen Birgitta?
Varmaankin kuoli ainakin onnellisena, jos oli päässyt toivomaansa operaatijoon.
Hyvin se menee