Kerro joku äärimmäisen pitkästyttävä ja triviaali asia päivästäsi?
Tylsimmälle vastaukselle palkinnoksi iso haukotus.
Kommentit (54)
Wc-raikastin oli tyhjentynyt ja heitin tyhjän muovihärpäkkeen roskikseen.
Hitto, siellä ne vieläkin odottaa ripustajaa...
Aamulla muistin töissä, että pitäisi perua yksi varaus. Sitten tuli muuta hommaa ja kun olin jo lähdössä töistä ja sammuttanut koneen, muistin, että varaus on vieläkin perumatta. En jaksanut enää avata konetta uudelleen, jospa huomenna muistaisi.
Kuulostaa siltä, että monella vastaajalla on ollut tänään tylsä, suorastaan puuduttavan tylsä päivä. Kun luin tekstejänne, meinasin nukahtaa. Minut piti hereillä ainoastaan se tapa, millä kerrotte päivästänne. Aivan liian kiehtovaa ja kiinnostavaa, voi ei! Olen jopa nauranut, vaikka minun piti tylsistyä :)
Kertokaa lisää :)
ap
Jääkaapilla ruoanlaiton hetkellä lyö tyhjää: mitä mun pitikään laittaa ruoaksi, mitä näistä saa. Jotain hätäistä sitten raavin kasaan ja kiukuttelen lapsille, miksei maistu.
ole se, että selostaa yksityiskohtaisesti koko aamupäivänsä kulun (esim. että laittoi itselleen tamponin persepesun jälkeen - tämä yhtenä ainoana asiana toimisi mutta toi urpo änkytti koko aamupäivänsä toimet).
Mulla oli mennyt joku leivanmuru lapparin valilyonti-nappaimen alle ja yhdessa vaiheessa paivaa ei valilyonti toiminut. Jouduin kirjoittaan yhden -varsin lyhyeksi jaaneen- sahkopostin niin etta kaikki sanat tuli yhteen putkeen! Onneks meni tutulle.
ja odottelin musiikkikoululla sen loppumista. Kävin siinä kerran vessassa.
t: 10
Mä en muuten ees tiedä mikä on triviaali enkä jaksa googlettaa!
Vierailija - 07.12.11 09:48 (ID 13860245)
t. Jalmari Kalmari tuolta aiempaa
ja viimevuotiset juhlahousut ei menneet kiinni. Hetken aikaa olin pettynyt itseeni. Sitten korjasin ongelman laittamalla hiusrenksun napinläpeen.
Oijjoi ja voivoi. Ärsytti. Piti vaihtaa sukkia tosi monta kertaa, koska lapset ja koira toi lunta sisälle ja koira joi kupista vettä. Ja sitten astuin niihin lätäköihin.
ja mietin, että sillä urheilusuorituksella pitäisi jo palkintosijoille päästä ja säästää muut siitä toisesta tapauksesta tänä päivänä.
Vein aamulla lapset hoitoon.Palasin kotio ja haistoin mahtavan paskan hajun joka leijaili pitkin kämppää.Haju tuli wc:sta jossa kissojen laatikko.En jaksanut tyhjentää sitä vaan join pari kupillista kahvia ja meikkasin itseni niillä samoilla väreillä millä ennenkin.
Menin käymään persepesulla kun pian oli tiedossa lääkäri.Pesin persukseni vanilian tuoksuisella saippualla.Varoin saipppuan menemistä pimppaan koska en halua tulehdusta ja antibiottikuuria.
Suihkun jälkeen vaihdoin uuden tamponin.
Vaatteiden pukemisen jälkeen menin autolle ja ilokseni huomasin että ei tarvinnutkaan skraapata jäitä pois kun olin sen jo aamulla tehnyt.Pääsin siis suoriltani lähtemään.Lähdin ajamaan kohti kaupunkia ja pysähdyin matkalla automaatille.Tilillä oli 17e ja kävin ostamassa kortilla purkkaa.
Jatkoin matkaani ja kiinnitin huomiota siviilipoliiseihin valkoisessa pakussaan.Sen jälkeen tuli 2 virkapollari autoa.Sydän pysähtyi niin kuin aina poliisit nähdessäni.Jos vaikka olisinkin jotain ajaessani mokannut??No poliisit eivät mua pysäyttäneet ja vihdoin pääsin lääkäriaseman pihaan.Olin ajoissa ja kävellessäni ovelle huomasin vanhemman,n.50-v miehen katsovan minua.Mies sanoi minua minulle että olen suloinen nainen.Se piristi päivääni,extempore kohteliasuuus.Naurahdin takas.
Odotusaulassa luin vanhoja lehtiä ja vihdoin,n.15minuutin odottamisen jälkeen pääsin lääkäriin.Lääkäri kysyi perus kysymykset ja yllätti minut sanomalla että otahan housut pois.Menin hämilleni koska olin tullut vaan hakemaan reseptiä enkä tiennyt että kyseiseen reseptiin tarvitaan sisätutkimusta.Noh,kyllä se kuului koska oli kyseessä ehkäisresepti.
Otin siis houst pois,tamponin pois ja menin pedille makaamaan.
Lääkäri laittoi sisälleni ensin liian suuren "levittimen" (vaimikäsenyton) ja minuun sattui.Sitten se vaihtoi pienempään kun siinä voivottelin ja ei enään niin paljon sattunut.Kaikki oli sillä tiedolla kunnossa mutta vielä katsottiin ultralla munasarjat yms...nekin oli kunnossa.
Sais siis reseptin kouraani ja pääsin hengissä taas kerran alakerta tutkimuksista.
Että sellainen ote mun aamuisesta :)