Kerro joku äärimmäisen pitkästyttävä ja triviaali asia päivästäsi?
Tylsimmälle vastaukselle palkinnoksi iso haukotus.
Kommentit (54)
pienoinen harmin aihe. Olin kuvitellut, että saisin kuljettajaksi tutun ihmisen (jonka tuoretta firmaa tahtoisin tukea tuomalla asiakkaita), mutta tämäpä ei vastannut tekstiviestiin mitenkään. Jouduimme tilaamaan taksin taksikeskuksesta. Lisäksi tämä ny herättää kysymyksen olenko minä -entinen suosikkiasiakas ja tutun kujettajan suurkäyttäjä- nyt joutunut jostakin syystä epäsuosioon. Onhan sentään kummallista, että työkeikat eivät kelpaa ja pyyntöä ei edes sivuta mitenkään muodollisesti kokonaisen päivän aikana. Pohdiskelin vielä, että kaiken tämän täytyy liittyä ihan henkilökohtaisuuksiin, joista en ole varsinaisesti perillä. Onko kyse vaimon painostuksesta? Onko kyse mustasukkaisuuudesta? Onko kuljettajamme msentunut, työpaineinen, stressaantunut? Joka tapauksessa työn yli ulottunut ystävyytemme on ollut kovilla sen jälkeen kun vaimo katsoi tarpeelliseksi hakeutua myöskin ystäväkseni. Ehkä hän toteuttaa ajatusta "pidä ystävät lähellä mutta viholliset vielä lähempänä".
Voitinko??!!
Pesin kissanhiekkalaatikon. Pohja oli naarmuilla. Pitänee ostaa uusi.
Mikään ei tunnu tarpeeksi triviaalilta, vaan kaikissa on jännittävää arjen tenhoa. Mietin että kertoisinko mitä söin lounaaksi: "Pakastefalafelaterian" mutta sekin oli aika jännä kun olen ostanut niitä pakastimen täyteen kun ovat alle puolella hinnalla Citymarketissa, vanha pakkausmalli nimittäin.
Tai ajattelin kertoa että töiden jälkeen oli ikävä kotiin, mutta onhan siinäkin jujunsa kun kiire tulee varsinkin siitä että rinnat räjähtävät kohta.
Erityisen jännittävää oli, että esikoinen kantoi kauppakassit kotiin pyytämättä. Tällaista ei ole tapahtunut koskaan ikinä!
Josko töistä keksisi jotain triviaalia ja tylsää... Näppäilin potilasohjelman salasanan väsyneenä aamulla väärin! Aika triviaalia. Aika tylsää.
viime kerralla kävin myös isolla hädällä. Vessapaperi loppui. Jouduin ottamaan kaapista lisää.
Sitten hajoitin 56 kananmunaa. Sitten avasin ja tyhjensin 2 valion laktoositon maitojuomapurkkia. Sitten avasin ja tyhjensin 10 purkkia valion rasvatonta maitoa. Sitten avasin ja tyhjensin 2 valion laktoositon maitojuomaa. Sitten avasin ja tyhjensin 16 alpro soya jogurttipurkkia. Sitten avasin ja tyhjensin yhden keiju kaurajuoma purkin. Sitten avasin ja tyhjensin 38 alpro soya jogurttipurkkia.
(tyyliin "osta lisää lounasseteleitä" ja "katso juna-aikataulu jouluviikolle") - minulla oli niin paljon töitä, etten ehtinyt tehdä noista mitään! Se on aika tylsää, sillä yleensä meillä valtion virastossa on sen verran päivisin löysää, että tuommoiset asiat ehtii hoitaa helposti.
Olin ostanut vääränlaisia jätesäkkejä. Liian pieniä.
noin 20 kertaa. En ole jaksanut kammata niitä. Olen koko päivän harkinnut suihkuun menoa ja saunan lämmitystä, mutta en ole vieläkään saanut aikaiseksi. Ennen nukkumaanmenoa se on pakko tehdä. Hiukset ovat niin takussa, että kampaaminen tulee sattumaan.
painuin takaisin maate4. Heti kohta minut haettiin etsimään kadonnutta sukkaa, ei löytynyt, joten ohjeistin ottamaan kaapista uudet. Menin nukkumaan ja lapset lähti kouluun. Heräsin kymmenen aikaan, hain läppärin sänkyyn ja selasin 3 tuntia sivuja vauva aihe vapaa, facebook, iltalehden linnanjuhlat ja suomi24. Sen jälkeen nukuin vielä hetken. Klo 14 aikaan otin kupin kahvia ja avasin jälleen tietokoneen ja selasin samoja sivua kuin aikaisemmin tunnin verran. Lapset tuli koulusta ja käskin syömään hampurilaiset kaapista. Sitten siirryin olohuoneen pöytäkoneelle, maksoin pari laskua ja katsoin masentuneena tilini saldoa. Loppupäivä on mennyt villisti sohvalla ja nyt on kahvi tippumassa.
koska en löytänyt parillisia. kun tuli vieraita käymään, viskasin sukat pois jalasta ja laitoin parilliset likaiset villasukat jalkaan, jotta en olisi näyttänyt ihan hölmöltä.
Aamulla huomasin, että kahvi oli loppu. Onneksi löysin kaapista pikakahvia.
hän laittoi ryppyisen paidan ylleen kouluun. Ehkä kukaan ei huomannut mitään ja saan säilytettyä täydellisen äidin imagon.
Istuin sohvalla 10h putkeen ja katsoin Stargate SG-1 sci-fi sarjaa
Istuin sohvalla ja katsoin American Next Top Model -tositvsarjasta 15. tuotantokauden, vaikka tiesin voittajan jo entuudestaan.
Kuulostaapa masentavalta näin kirjoitettuna.
osa olikin jo otettu koneille muttei myyntiin! Mitä ihmettä joku työtoveri oli oikein ajatellut...
kirjoittavani ostoslistaan. Ostoslista on pöydällä ja kynäkin on tuossa, mutta nyt olen unohtanut sen, mitä siihen ostoslistaan piti kirjoittaa. Enkä nyt edes ehtisi kirjoittaa, koska pitää kirjoittaa tämä viesti loppuun ja jos kesken tämän viestin se asia tulisikin mieleeni, niin se varmasti jo unohtuu ennen kuin saan tämän viestin loppuun asti kirjoitettua.
ja tajusin siinä sohvalla istuessani eläväni Jalmari Kalmarin elämää.
Sama patettisuus päivästä toiseen ja toiminnosta toiseen. Jalmarin klarinetti on minun läppärini. Olen täysin onnellinen vain omassa rauhassani "klarinettini" kanssa.
Mietin, pestäänkö sitä automaattia ikinä. Iltapäivän tauolla joinkin sitten ylimakeaa automaattikaakaota.
oli tänään vain yksi sormikas.