Eikö lihavien ole todella vaikea kävellä korkokengillä?
Mulla on heti vaikeuksia jo jos on esim. painava kassi mukana!
Kommentit (7)
ihan yhtä lailla jokainen kantaa painoaan, oli sitten kengät mitkä tahansa. Tärkeää on kengän sopivuus hoikallakin. Se kassi sulla taitaa vaan tasapainoa horjuttaa ja siksi hankaloittaa.
t. tasan normaalipainoinen korkkarikäyttäjä
Mulla on heti vaikeuksia jo jos on esim. painava kassi mukana!
oon miettinyt samaa,kun tuli kerran puheeksi ERITTÄIN LÄSKIN tutun kanssa,kuinka en ole hällä korkkareita koskaan nähnyt,edes häissä.
Sanoi ettei osaa kävellä,ja jäin miettimään että vaikuttaakohan tuo paino siihen tasapainoon kuitenkin,2 sentin leveydellä 120kg,heh heh.
Ei se kassi horjuta tasapainoa, niin että se kävelyyn vaikuttaisi, sen sijaan nilkat sattuu enemmän ja on raskaampaa kävellä. Kyllä se kassin paino tuntuu. Näin mulla. Toki lihavalle varmaan kertyy helposti suhteessa enemmän lihaksia (ison painon vuoksi), joilla varmaan jaksaa kuljettaa itseään helpommin, mutta luulisi, että lihavan nilkat oisi aika kovilla? Onhan liikkuminen lihavalle yleensäkin raskaampaa...
Eli onko se sitten kuten lättäjalat?
Ei mulla ole ainakaan vaikeuksia kävellä kengillä joissa on korot. Millään stilettikoroilla en toki ole koskaan kävellyt, mutta ihan tavallisilla korkokengillä useasti.
T: bmi 44
kysyä sulta, että onko tyhmän vaikea saada työpaikkaa? Ajattelin vaan, että onkohan tuolla järjellä varustettua ihmistä minnekään arbeettiin huolittu?