Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nuori nainen kuluu Marttoihin?

Vierailija
07.12.2011 |

Keskustalainen, maalainen, lestadiolainen?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaava ja näppärä kodin hengetär.

Vierailija
2/14 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 30+, en oo keskustalainen enkä maalainen enkä tosiaankaan lestadiolainen vaan nuori (?) kaupunkilainen pienperheen äiti, joka tykkää kerran kuussa kokoontua hyvässä porukassa puuhailemassa tai jutustelemassa mukavia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Helsingin keskustassakin on useampi Martta-ryhmä?

Vierailija
4/14 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslainen, helsinkiläinen, pesäeroni kirkkoon tehnyt.

Vierailija
5/14 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslainen, helsinkiläinen, pesäeroni kirkkoon tehnyt.

Olen turkulainen kokoomuslainen ateisti, voisin hyvinkin liittyä marttoihin ja olen harkinnutkin viimeaikoina. Koti- ja käsityöt ovat ihan parasta vastapainoa akateemiselle työlle ja opiskelulle.

Vierailija
6/14 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa eikä halua osata laittaa ruokaa ja ala-asteella käsityöt teetetin mummolla, yläasteella lintsasin kaikki kässäntunnit.

Vierailija
7/14 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itekään osallistu neulonta-virkkaus-iltoina vaan olen sitten vain juttuseurana ja kahvinkeittäjä. Inhoan ko. hommia :)

t. Martta

Vierailija
8/14 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustalainen, maalainen, lestadiolainen?

Suurkaupunkilainen, alle kolmikymppinen, kokoomuslainen (sekä vihreille kallellaan oleva), liberaali, aviovaimo, akateemisesti koulutettu. Mitäs muuta?

Vierailija
9/14 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martat ovat Suojeluskunta-liikkeen akkasiipi. Kiitos tiedosta, jätän väliin. t. punikki

Vierailija
10/14 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulun kirkkoon en ole kuitenkaan mikään ääriuskovainen, asun maaseudulla, pieness500hlön kylässä, olen syntyjäni kauounkilainen.

pidän kotitöistä, ruoanlaitosta jne

Vierailija
11/14 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahtarit hävetkää.

Vierailija
12/14 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulun kirkkoon en ole kuitenkaan mikään ääriuskovainen, asun maaseudulla, pienessä 500 hlön kylässä, olen syntyjäni kaupunkilainen. pidän kotitöistä, ruoanlaitosta jne

viime vaaleissa äänestin persuja

Vierailija
13/14 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa on jokaisen "martta-piirin" oma valinta millaisia "marttakokouksia" tarjoavat. Jossain maaseudulla missä martat iäkkäämpiä meno on varmasti erilaista mitä ison kaupungin keskustassa. On hyvä muistaa, että martat voivat myös järjestää erilaisia askarteluja ja tuunausjuttuja. Eli maanantaisin kokoontuu ne sukankutojat, tiistaina hilloajat&säilöjät, ja keskiviikkona tuunausporukka, mikä sitten tekee vaikka lampunvarjostimia vanhoista säilykepurkeista jne.

Vierailija
14/14 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Yliopistossa on oma Marttayhdistys, on boheemeja marttoja, lesbomarttoja, marttoja kolmannessa tai neljännessä polvessa, maalla ja kaupungissa. Varmaan on myös kepulaisia ja lestadiolaisia; omassa yhdistyksessäni heitä ei ole.

On myös uusavuttomia kolmikymppisiä, jotka on tajunneet että martoissa ihan oikeasti oppii pyörittämään arkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan