hyvä kun ihmiset on niin äimän käkenä tavatessaan minut, oon niin kaunis.
Siis sellaiset, joiden kanssa olen asioinut sitä ennen puhelimitse/sähköpostilla.
Oikein leuka loksahtaa auki, kun tapaavat ja haluavat jutella kanssani mahdollimman pitkään.
Kommentit (19)
vähän heikkoa että tosi hyvä sulle että ulkonäkösi kompensoi sen mitä sisäpuolelta ei löydy. Vaali kauneuttasi, tarvitset sitä :)
Laita nyt kuva!
Saataisiin mekin tavalliset mammat ihastella sun kauneutta!
en oikein usko, kun joissakin tilaisuuksissa miehet ovat ihan kehuneet kauniiksi. ap
Mua kehutaan kauniiksi tuon tuostakin vaikken sitä omasta mielestäni tosiaankaan ole.
Niin me ihmiset ajatellaan asioista eri tavalla.
ihan tosissasko ap teit tän avauksen?
Sanoisin että nauti siitä nyt kun voit... Sun täytyy olla todella kaunis että ihmiset ihan häkeltyy tavatessanne...! Onko kauneus sinusta pelkästään hyvä juttu, vai häiritseekö se myös elämää, jos ihmisetkään eivät osaa suhtautua sinuun luontevasti? Toisaalta on se varmaan parempi olla todella kaunis kuin susiruma.
en oikein usko, kun joissakin tilaisuuksissa miehet ovat ihan kehuneet kauniiksi. ap
Mua kehutaan kauniiksi tuon tuostakin vaikken sitä omasta mielestäni tosiaankaan ole.
Jos sinä et siis oo kaunis vaan näytät siltä että lankeet kun vähänkin kehutaan. ap
ihan tosissasko ap teit tän avauksen?
ap
Ja tänään sain nähdä hänet taas! Olen ihan hämilläni. ap
Isoäitini tapasi sano: älä ole ylpeä, vaikka oletkin kaunis, kun vanhenet, niin näivetyt kuin nauris.
Isoäitini tapasi sano: älä ole ylpeä, vaikka oletkin kaunis, kun vanhenet, niin näivetyt kuin nauris.
;)
ap
Annatkohan itsestäsi sitten jotenkin ruman kuvan puhelimitse/sähköpostilla?
Että ääni on kaunis tai kirjotustyylisi antaa ukoa jotain muuta. Mutta pettymys onkinnsuuri kun liveä kohtaavat :D
Siis sellaiset, joiden kanssa olen asioinut sitä ennen puhelimitse/sähköpostilla.
Oikein leuka loksahtaa auki, kun tapaavat ja haluavat jutella kanssani mahdollimman pitkään.
Annatkohan itsestäsi sitten jotenkin ruman kuvan puhelimitse/sähköpostilla?
ap
Että ääni on kaunis tai kirjotustyylisi antaa ukoa jotain muuta. Mutta pettymys onkinnsuuri kun liveä kohtaavat :D
joissakin tilaisuuksissa miehet ovat ihan kehuneet kauniiksi. ap
vähän vinkata jo etukäteen että "Olen muuten sitten aikas hyvännäköne, et älä sitte ylläty"
Sillon täytyy takoa kun rauta on kuumaa ja muistella vaikka jälkeenpäin kiikkustuolissa. On se jonkinlaista hyväntekeväisyyttäkin jos muutkin tykkää.
vähän vinkata jo etukäteen että "Olen muuten sitten aikas hyvännäköne, et älä sitte ylläty"
Sillon täytyy takoa kun rauta on kuumaa ja muistella vaikka jälkeenpäin kiikkustuolissa. On se jonkinlaista hyväntekeväisyyttäkin jos muutkin tykkää.
en ole moksiskaan kehuista.
Kuhan yritin provosoida mammoja.
ap
Se sua varmaan kaunistaakin niin kovin
ystäväiseni. ap